Kes ütles mjäu

Kes oleks arvanud, et pärast pausi lasen neid blogposte välja nagu treipingis.

Igatahes... maaelu123 :

Panime niidetud heina kärbistele, kuna pilved lubasid vihma, mis ka tuli kohemaid pärast seda, kui kile kärbisele peale sai.
Kes siis veel ei tea, kärbis on niisugune asi
http://diaso.net/albums/voru/0078-23a20i.jpg
ainult reaalsuses korduvalt turskem vennas.
Igatahes sellest rehamisest on käed nüüd villis jaaa... maisaa kitarri mängida :(

Kuna mu isa oli omal ajal selline kitarrikutt et vähe pole, siis ega ta nüüd ka oma osast ilma jääda taha. Kui ema ütles, et hakkasin kitarri õppima, siis ta ainult mühatas, et aga mul pole kitarrigi ju. Aga kui ema ütles, et sain ka selle, siis ta oli kohe väga huvitatud sellest teemast. Imelik on aga see, kuidas meie kahe siiras rõõm nii väga erinev on.
Kui ma sain teada, et saan laenuks kidra, et harjutada, siis ma olin suhteliselt selline











Kui isa sai teada(et ta saab ka mängida, mida ta oli aastaid ja aastaid teha tahtnud) oli aga tagasihoidlikum versioon sellest:


Peale heinaga jebimist hakkas vihma korralikult sadama ja ma otsustasin, et on parim aeg jooksmiseks. See oli nii mõnuuuus.. Õues on nii soe ja sooja vihma sadas. Täiesti uskumatult mõnus on vihmaga joosta. Aga praeguseks aitab.

-Geete

Comments

Popular Posts