Juba reede

Kui otseseid tähtpäevalisi kohustusi pole või pole põhjust teha vahet argipäeval ning nädalavahetusel, siis kõik päevad on ühte nägu ning ma pakuks vähemalt pooled päevad nädalas, et teisipäev on. Saladuskatte all ütlen, et ma naudin natuke aega suve. Ei lähe kohe tööle. Natuke maitsen vabaduse maitset ka.

22.juulil algab Nuutsakul SOS-laager, kuhu mina end otseloomulikult korraliku inimesena ära registreerisin. Nüüd ma ootan seda väikese lapse õhinaga. Varsti tuleb üks paha päev, mis on vaid üks kord aastas ja annab *nätaki* ühe aasta otsa. Aga hea on vahel avastata, et mu sisemine titabeebi on ikka veel täitsa alles ja parasjagu pole teada ka andnud, et hakkab välja kolima.

Käisin täna neiu Maiuga jalutamas. Kuna mul on ainult vahetevahel tunne, nagu tahaks naine välja näha, siis õnneks enamus ajast on suhteliselt savilamp (savi+lamp; ei viita keraamilisele valgustile). Nägin välja nagu ehe parmaat oma teksa-kottpükstes ja õlakotiga. Aga pole hulluuu! Jalutasime pool Kohilat läbi, rattaga koju suundudes oli lahti vaid üks pood nind vajasin midagi magusat. Ilmselgelt ei mõelnud asja korralikult läbi, ning võtsin jäätise. Nii muuseas mainin, et ei ole tore süüa jahedal õhtul jäätist, kui sõidad 11km rattaga jahedas tuules.
Aga jalutuskäik ning jutuajamine olid väga mõnusad ning see oligi just see, mida vajasin. Aitäh Sulle! :)

Hakkasin kõrvuti blogi ning päevikuga pidama sellist märkmiku laadset asja, kuhu kirjutan päevakavad, sündmused, evendid ning asjad, mille eest tänulik olen. Naljakas on seda täita ja lugeda - seal on kuivalt kirjas vaid sündmused ning puudub emotsioon, mis on olemas nii blogis kui ka päevikus. Kui mu kirjutised on tavaliselt täis hala ja vingu, draamat ja seebiooperit, siis see märkmik on võrreldes mu muude kirjutistega küll kõige vähem gay - justkui homofoobi roosa unistus. See on vist ainuke asi, mida tulevikus oma sigitistele võin ilma häbitundeta näidata. Enne pere loomist teen sellise suure jaanitule taolise lõkke ning korraldan riituse, kus põletan kõik enda sulest tulnud loomingu.. parema tuleviku nimel.

Aga ma nüüd lähen lähen. Soovin teile kõike head ja paremat; olge terved - ärge külmetage; pimedas kandke helkurveste; sööge tervislikult ning minge vara magama.

(Ma olen täna nii imelik.....)

-Geete

Comments

  1. Minul oli ka sinuga väga tore, ma tundsin et see jutuajamine tegi ka mulle väga palju head, sest neid asju räägin ma kõige parema meelega vaid sulle. Aitähh, et leidsid aega minu jaoks. i had tons of fun.

    ReplyDelete
  2. Alati ;) Oli küll tore õhtu, jah. Tuleb tihedamini neid ette võtta ;)

    ReplyDelete
  3. siis see märkmik on võrreldes mu muude kirjutistega küll kõige vähem gay - justkui homofoobi roosa unistus.
    :D :D :D

    Aga tegelt ma ootan sinult oma sünnipäevakinki, aitäh. Ei põleta sa midagi. Ma sinu põletan

    ReplyDelete
  4. Eriti ülbe teadaanne - ma ootan sinult oma sünnipäevakinki :D:D
    Aga eks vaatab seda nalja, jah :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts