Haugimälu

Kuna mul on alaarenenud haugi mälu, siis ma lihtsalt teen veel ühe blogiposti.

Tõmbasin vennatütre soovil kolm multikat. Aga kuna ta mälupulk oli katki, siis ei saanudki neid jagada. Hakkasin ise vaatama. Eile vaatasin ära multika Brave. Siis ma nutsin natuke aega ja mõtlesin, et lähen tuttu. Aga siis ma tegin lahti Facebooki, avastasin uute kirjade hulgast ühe väga liigutava kirja ja siis ma pisardasin pisut veel.
Sellised melanhoolsed momendid tekitavad endale ka tunde, nagu minuga päris hästi peas kõik ei ole. Oleks siis asja eest, aga ma hakkan isegi esimese Jääaja osa peale nutma... esimese kümne minuti jooksul. Sest tegelikult on see üpriski kurb ja sellega ma end lohutangi. Jep.
Igatahes, siis ma enam magada ei saanud ja vaatasin sinna otsa veel Smurfide esimese osa. See oli kohati nii lollakas, et ma isegi naersin.

Täna vaatasin veel ära The Croods ja noh, mis siin salata, jälle pisardasin.

Vahel vaatan meelega selliseid hala filme ja enne filmi algust kogun oma sisemise mehe kokku ja luban, et ühtki pisarat ei poeta. Tulen toime umbes esimesed 15 minutit, kuni peategelane näiteks kogemata näpud ukse vahele jätab või väikese varba vastu voodinurka ära lööb ja siis ma olen "Geete... maintain yourself"

...aga viis sekundit hiljem...



Jaaaaaa siis läheb asi lappama.



Okei, päris nii hull asi ei ole, aga no... close enough.


-Geete


_____________________________________
Ps. Raudselt läks midagi veel lihtsalt meelest.





Comments

Post a Comment

Popular Posts