Herilased ei ole enam mu parimad sõbrad.

Tervitused teile.

Ma ei saagi päris täpselt aru, mis toimub, aga ma sain täna JÄLLE herilaselt hammustada. Väiksena oli herilase/mesilase hammustus nagu titemäng. Korraks oli kisa lahti ja siis uue hooga edasi. Nüüd hakkan aga vanaks jääma ja nagu eelmine kordki, paistetas käsi üles. Eelmine nädal sain sutsu parema käeseljale ja käsi paistetas üles, et nukke polnud näha. Täna sain vasakusse küünarvarde ja see kõik paistes. Panin takjalehe peale, kuna see pidavat aitama ja asi hakkas juba päris koledaks ära kiskuma. Mul on vist kuskilt arenenud allergia nende tüüpide vastu, kuna see kord on punased laigud juba üle keha ja käsi näeb ka kole-kole välja. Väike kõhedus tuleb peale juba.

Täna käisin Maiuga ka Kohilas Oriflame esinduses ning otsustasin ka Oriflamega liituda. Sai seal jutustatud, toodetest räägitud ja niisama chill oli. Kerge õhin on sees, mis on ainult positiivne.

Viimasel ajal on ikka väääga palju rattaga sõidetud ning mingi aeg hakkasin jälle tihedamalt muusikat sõites kuulama. Kes mind teab, siis teab ka seda, et ma armastan muusikat kuulata nii kõvasti, et olen hiljem ajutiselt kurdistatud. Aga kuna pole ammu klappidest muusikat kuulanud, siis iga kord kui klapid kõrva panen ja volüümi ilusti peale keeran, siis esimesed paar harjumata minutit (või iga laulu alguses näiteks) esimeste trummilöökide või trummisoolo ajal mul silmad tõmblevad peas, nagu sädemeid pritsiks. Vahel hakkan iseenda pihta naerma, kuna olen nagu vana keevitaja, kellel silmad peas alalõpmata erinevas rütmis pilguvad. Aga need trummilöögid ehmatavad mu silmad lihtsalt korraks ära.
http://1.bp.blogspot.com/_SWF9i3Vzpac/TMdlSYS0SwI/AAAAAAAAA2Y/LSS-6cOc4qM/s1600/Edward+Norton+blinking.gif







Other than that, mu vend ja vennanaine tulid täna õhtul tagasi koju. Nad olid mitu päeva auto ja kanuuga liikvel ning külastasid mitmeid veekogusid, püüdsid kala ja telkisid.
Kuna mul oli sünnipäev siis, kui nad ära olid, siis tegid nad oma kingituse hiljem. Ma muidugi ei jaganud matsu, kuna olin väsinud ja uimane. Vend viskas mulle tic tac melon mixi maitselise megapaki ja ma olin juba "oh, kommi saab!!". Võttis aega, mis võttis, aga kui aru sain, et seal sees on hoopis raha, siis olin isegi korraks pettunud kuna no pekki, need kommid on metsikult head ja ma olen haiglane magusasöödik.

Kuigi läbi on täpiste pealt pool suve, on see olnud nii tihkelt täis topitud erinevaid sündmusi ja põnevaid õhtuid. Ootan õhinaga ülejäänud poolt suve :)

Selle blogisposti tekst on kergelt seosetu ja veider, aga asi on selles, et ma olen väga väsinud ja silmad vajuvad kinni.

Comments

Popular Posts