Viimased pingutused.

Kelmikad tervitused teile mu voodist, kell on kolm öösel. Nali, kelmustega pole siin midagi pistmist. Ma hoopis õpin parasjagu. Ega see on ju teada-tuntud tõde, et siis kui aega on, siis pole mõtet teha. Mul see kehtib kogu täiega. Ei, tegelikult.. lihtsalt oli enne niipalju asjatoimetusi, et ei jõudnud. Nüüd on aga viimased paar pingutust ja läbi ongi see eluperiood :)

Mõtlesin, et teen väikese puhkuse ja mille muuga ikka aega sisustada, kui siis mitte blogimisega. Selline hea tegevus, et silm kinni ei vaju, aga samas ei koorma ka. Aga ilmselt see ei ole hetkel võimalustki, et silm saaks kinni vajuda. Selleks, et ilusti ärkvel püsida tegin endale liitri kohvi. I shit you not - tegin endale konkreetselt liitri kohvi. Ja seda on nii palju, et pidi kohe mitmesse anumasse mahutama. Muidu ma eriline kohvisõber ei ole, joon ainult siis, kui viisakusest väga vaja on või kui vererõhk kipub madalaks minema. Ja siis on ka nii, et olenemata tagasiajamisele olen nagu öökull (eriti kui õhtu poole tarbida). Õhtune kohvi tavaliselt on lõppenud nii, et pool tassi on joodud ning rohkem alla ei lähe. Aga tunne on selline, et võiks nööril monorattaga sõites YMCA saatel raskusi tõsta. Mida siis teeb veel minuga liiter kohvi? Elame - näeme.




Ja kuna kõht läks ka vahepeal tühjaks ja külmkapis ei ole mitte kunagi midagi, mis siis, et seal on alati midagi, siis pidin varastama venna jogurti. Aga ma jätsin vabanduskirja ka. Ei hakanud veel kõva häälega kolistama ja toitu üles soojendama. Ma, ajuhiiglane, ei tulnud korralikult kohvi tegemisegagi toime. Mul läks meelest ära, et kui ma tahan teha liiter kohvi, siis tuleb panna keema liiter vett. Ja nii ma siis törtsude kaupa seda vett seal keetsin siis.

Jogurt on heleroheline viinamarja jogurt, millel on poolikud tumedamad rohelise viinamarja tükid sees. Aga kui nüüd päris aus olla, siis sisse vaadates tundub, nagu see oleks tehtud hoopis mikserdatud Shrek'idest... mis pole siiski täiesti korralikult läbi mikserdatud...

Oh, i feel coffee kicking in.


Homme, 7.juunil on viimane eksam. Soovige edu!



Tervitused!



PS. Ja nihujassibe (pidin seda sõna googeldama, et see igaks juhuks liiga koleda tähendusega ei oleks, aga ma vastust ei saanudki), mu toas on rohkem sääski, kui Hiinas elanikke. Veel üks põhjus, miks magama ei tohi jääda ja valvas olema peab - muidu olen hommikuks kehamahladest tühjaks imetud rosinat meenutav inimjäänuk.

Comments

  1. Edu sulle eksamil :) kusjuures on mul ka homme eksam :D

    ReplyDelete
  2. Yeeey, suured tänud ! :) Mis aines sul eksam on? (Ps. soovin sulle palju edu ja hoian pöialt)

    ReplyDelete
  3. Matemaatikas oli eksam :) tänks et pöialt hoidsid :)

    ReplyDelete
  4. Viie sain :) kuidas sul endal läks?

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts