Onu Heino

Loetud minutite eest pidin iseenda naeru kätte ära lämbuma, kuna tuli meelde Saaremaa tripp, mis leidis aset... hmm, äkki 2011 suvel.
Olin just askeldamas pildistamise kallal ühest liblikast, kes puu peal istus ja siis tuli Veronika ja poseeris seal puu kõrval nagu üks õige modell ikka. Ja kui ta märkas, et puu juurikate juures oli vaablase pesa, siis oh seda paanikat. Ta ei teadnud kuhu poole joosta, ega mida teha. Hiljem sain piki pead ka, et "mis sõber ma selline olen", kuna ma appi tormamise asemel hüsteeriliselt naersin.
Kas see teeb minust paha inimese... ?



Telefonis asju sirvides sattusin märkmetele ning tuli meelde, et siin üks kord unustasin teile rääkida ühe pärli.

Viimati nüüd rongiga linnas käies oli peale tulnud üks kuskil 50-60 vahel olev härra oma jalgrattaga. Ma ütleks küll, et tema on musternäidis sellest onu Heinost, vanakooli eestlasest, kellel on kuldsed käed, veidrad naljad ja libe kõri. Või nagu perekoolis üks kommentaator oli täpse kirjelduse andnud:


"Onu Heino on kolhoosiaegne päss, kes tiksub oma suhtumistes ja naljadega ikka veel 80ndates."


(PS. kuna ma seda inimest vähemal ega rohkemal määral ei tea, siis see on lihtsalt mulje, mis mulle jäi. Võibolla on ta tipptasemel Don Juan, kes kodus pesu triikides jõuab samaaegselt naisele ka kirjutada nõretava armastuspoeemi ja isegi pesumasina ära parandada - vot nii romantiline ja tubli)
Aga igatahes, rongi ta oma rattaga ronis ja pani selle lihtsalt maha pikali. Väljanägemise kohta ütleks - konkreetne redneck. Ratas ise oli uunikum, aga see ju tegelikult annab ainult väärtust juurde. Rattal oli taga korv ka - pappkast, mis oli mingitviisi külge kompunnitud. Mu lemmik oli aga rattalukk - 30cm jupp jämedat lehmaketti ja pool roostes tabalukk. Ja siis ta läks seda tähtsa näoga ära võtma, vahetevahel viskas publikumi poole pilke, et nende näost välja lugeda kadedust ning ratta varastamise mõtteid (tõsimeeli kirjeldaks ma seda pilku just niimoodi).

Ja mis veel .. kui väike tüdruk ütleb sulle, et ta oskab räime ja kilu rookida, siis ära igaks juhuks vasta, et sa oskad väikesi tüdrukuid nülgida...
Vennatütar jäi sõnatuks lausa selle peale.

Peace.

Comments

Popular Posts