Kanavarbad

Räägitakse ikka, et lapse jutt on rumal jutt ja et laps räägib muideks üldse ainult siis, kui kana pissib. Selle peale ütlen ma HAAA! Kanad pissivadki.
Muideks, siin koha peal otsustasin igaks juhuks oma teadmised üle kontrollida ning siis...






Erinevus on aga selles, et laps õpib maailma tundma ja on täiesti lubatud, et nemad ajavad suust tihtipeale välja kamarajura. Aga täiskasvanud ajavad jura teadmata põhjustel.
Tekiks mul täna näiteks hemorroid, siis oleks see raudlaks kindel, et põhjus on selles, et ma ülemöödunud nädala kolmapäeval lõunasöögiks kolme kartuli asemel kaks võtsin.
Või näiteks kui mul hakkaks küüs sisse kasvama, siis on asja taga hoopis see, et talveperioodil eriti tihti väljas ei käinud.
No ma olen küll vähemalt 3% kindel, et see pole just eriti usutav põhjus.
Jah, see on see loogika, mida harrastab mu ema.


Ning lisaks sellele on kohutavalt palav. Peab vist oma asjadega keldrisse üle kolima.
Aitab vingumisest küll...tänaseks.
Geete.

Comments

Popular Posts