Kiired ajad vol. 2

Veel toimus vahepeal Kohila Gümnaasiumi üheksandike lõpetamine. See oli päris armas sündmus, ning ikka mitmed mu sõbrad ja tuttavad lõpetasid, seega minna tuli korraliku kimbu lilledega.
Hiljem toimus Võsude residentsis Liisi, Liisbeti ja Marta lõpetamise puhul istumine, mis oli ka väga vahva. Pisikesed Emily ja Kaisa olid ka seal. Emily vaatas mulle otsa, seega ütlesin talle "Tsau, Emily". Ta vaatas mulle Itaalia maffiabossi ilmega otsa, vaikis moment ning ütles siis käskival toonil : "Ütle nüüd Kaisale ka tsau".
Sai batuudil ka hüpatud, kuid see oli kohe klassivennal teada ja järgmisel nägemisel kohe sai see ka ette kantud. Nüüd ei julge seal aias suurt midagi teha enam.

Reedel oli ka meie lõpetamine. Päeva alguses olin närvis, kuid tegutsemisega väsisin ning vahetult enne Kohilasse minemist istusin lihtsalt tooli peal ja mõtlesin, et ei taha enam mitte kusagile minna. Kuid terve see üritus oli nii armas ja tore. Klassijuhataja kõne ajal pisarat silma ei tulnud, aga kui paralleelklassi õpetaja oma kõnet pidas (mis muideks ei kõlanud, nagu oleks seda ette valmistatud), tuli küll pisarapoiss silmanurka.
Käsi oli terve õhtu lillede hoidmisest tuim ning lõpetamisel saadud komplimendid olid nii armsad, et tuleb kohe aastaks varna panna ja aeg-ajalt meenutada, et head tuju tekitada.
Kodus oli veel tädi perega istumine ja õgimine. Kui kõik lahkunud olin ja üksi köögis istudes kooki nosisin, siis tuli küll õhtu jooksul esimest korda päris kurb tunne peale. Siiski läbi sai see kõik, mis siiani on olnud kesksel kohal. Ja lahku lähevad meie teed nende inimestega, kellega koos seda teed läidud sai.

Erilise pühenduse osaliseks saab mu tädi. Ta on imeline inimene.
Oleks ta küsinud, mida lõpetamiseks soovin, siis oleks ilmselt öelnud, et kuna kõik vajalik on olemas, siis polegi midagi tarvis. Tulge ise kohale ja see ongi kõik. Aga tema, kavalpea, ei küsinud ning tegi ise mulle kingituse. Ta tegeleb keraamika maalimisega. Ta tegi mulle kaks suuurt tassi/sangaga kausikest koos ovaalse alustaldrikuga. See on täiesti mäd, kui geniaalne see on. Kuidas ta küll teadis, et söömine on mu hobi nr. 1? Sellega saab mugavalt süüa näiteks suppi ja pirukat, teed ja võikut, piima ja küpsist. See on nii mugav!! Ja ilus :3




See oli nii hea..


Tuba lõhnab nagu lillepood.



Vennapered tegid mulle nii armsa kingituse :)


Geete

Comments

Popular Posts