Mis nüüd siis

Üks õhtu sai neiudega aeg maha võetud, küpsetatud ja sädistatud. See oli nii mõnus õhtu. Sai end nende tüdrikitega vabalt tunda ja igasugu lolle nalju teha. Lõpuks naljad ei olnudki suurt midagi, aga kuna ma naeran, nagu mul oleks mõni tõsisem puue pooleli, siis nad hakkasid mu naeru peale naerma ja nii see siis ka kestis.
Vaablaste eest jooksime ka ära, nagu segased.
Tähistasime kooli lõppu ja suve algust... mmmm..


Maasika ja šokolaadika pirukad. Mm.. Näevad kehvad välja, aga maitse oli hea. 


Ja seal on Maiu kompunnitud peekoni-muna pirkuad. NOMNOM





Jaanipäeva sai Võsude pool peetud. Rahvas oli väga tore ja õhtu oli väga tore. Õhtu lõppes hilja ... või siis väga vara hommikul :D Koju igatahes jõudsin pool kuus hommikul. Õhtul hakkasid inimesed vaikselt laiali valguma, päris hilja peale jäime vaid kuskil kuuekesi. Istusime lõkke ääres ja musitseerisime. Saatsin veel enne kojuminekut L ära ja see lõppes aga varahommikuse fotosessiooniga põllul heinapalli otsas. Tal oli veel vaja tööle ka minna seesama päev. :D


Kriketi mäng, mis läks kohati ikka väga competetiv'eks kätte ära :D Aga väga vahva oli, jääb meelde :)


 Leidsime L-ga Võsude aiast endale sobiva öömaja. See on suurepärane ühetoaline korter. Mööbel on sees.


Sest et me tunneme loomi päris hästi :)


Tead, lase veel sõpradel kirjutada oma topsi peale enda "nimi". GETS FUD.. jap



Ja siis suht spontaanselt algas toidu ära arvamise mäng. Alguses ma ei mänginud, ja kohati hakkas ikka päris kahju neist. Siis kui ma ka mängu astusin, siis anti ninni-nänni ja ei midagi oksendamisväärilist... ma isegi ei tea kas on just hea või pisut kahju. Oleks võinud ju proovilegi panna :D


 Imeilus hommikune taevas Pukamäel.


Jaaaaa... siis meie veiderdamine, millest mõni isegi üllatavalt hästi välja kukkus :D







Ps. ma ei mängi ühtki pilli. Kitarr on minu puhul vaid fotogeeniline element, sügavam tähendus puudub.



Geete

Comments

Post a Comment

Popular Posts