What is your name?

Peaksin vist tõusma ja aplodeerima.
Täna, üle pika aja, ma panin muusika mängima ja puht vabatahtlikult koristasin tuba. Ning JEEEE, pärast kahte pikka ja vaevarikast päeva ma leidsin oma jamaika mütsi üles, mis Krissult sain !!
Räägin saamisloo ka ära? Aga selle loo, mis saamisloole eelneb?
Okei, seega tuleb alustada STC'st :D
Vägaäge. Suurüritus oli siis seekord. Märke krahmasin nii, et ikka välja istaks. Igatahes, pidime Statoili autosid pesema minema, aga see jäi ära. Seeda läksime lastehaiglasse lastega tegelema. Aga tuli siis välja, et ainult üks viie aastane vene poiss oli, kellega tegeleda, ta lasi ka kiirelt varvast. A selline asjalik oli :D
Siis poiss läks ära, me läksime linna peale. Ostsime vanadelt tädikestelt lilli, kes seal valgusfoori juures müüsid ja asusime neid trollis ja tänava peal jagama :) See oli äge.
Siis läksime sinna Telliskivi tänava majja tagasi, istusime, kohvitasime ja siis algas afterparti, kuhu me kauaks ei jäänud. Suundusime seltskonnaga Joeli külastama haiglasse.
Peale seda tuli Stina järgi. Vahva sõit oli, lobisesime ja irnusime.
Siis läksime Koselt läbi, seal kus vennad töötavad. Krissu hakkas kohe pihta, appppi, mis hipi sa oled. Mis tegi mind siis hipiks - vikerkaare värvi traksid. Vikerkaare värvi ketsid olid igati okei, samamoodi nagu püksid, mis olid lilli ja märke täis :D Agaaa, need traksid just olid need, mis talle ette jäid. Siis ütles, et tule, ma annan sulle ühe mütsi, siis on täiskomplekt. Läksime temaga taharuumi ja ta otsist kapist välja jamaika mütsi. Sellest hetkest saati ma armusin sellesse ja see on mu totaalne lemmik:D Sellepärast ma kaks päeva kurb olingi, kui see kadunud oli.:D

Aga kuna mul praegu on väga hea ja soe olla siin teki all, ainult aevastus tikub ninna, seega kaon ma siit.
Ilusat und teile.

Geets

Comments

Popular Posts