Rubbish Factory in action !

Otiveski sillal Kelliga.

Tantsulkakesel.

Siis kui Geete arvab, et oskab pilti teha.

Siis kui Geete hoogu läks.

Siis kui tuli suur ja kuri koer.

Siis kui jänksi järel käisin. Kutsusin teda Sumpsiks aga siis mõistsin, et ei tea, kas ta on poiss või tüdruk.

Siis kui jões on nii palju vett, et tamme peal ei ole sulin vaid sealt voolab rahus üle vesi tähelegi panemata tamme.

Siis kui.


Tere lugupeetud lugejaskond. Kuidas läheb?

Mul on viimasel ajal päris palju põnevat toimunud. Eile ma näiteks roopisin teise korruse aknast alla. See oli põnev. See selleks..
Kuidas on mu aeg möödunud?
Suhteliselt hästi, mõned pingelised koolipäevad, aga ei ole hullu. Aina paremaks muutuv ilm korvab selle täielikult. Ja ka sõbrad. Tervis ainult kaldub aina enam kehvema teeraja poole.
Reedene noortekas oli väga tšill. Rääkisin ühe oma lookese ka seal. (Y) Success. Inimesed seal on ikka nii mõnusad, ei saa seda mainimata jätta :) Nii elurõõmsad.
Peale seda oli siis Liisu ja Stefanie ühis-sünnipäev, mis oli ka väga mõnus, kuid mida ei saanud täielikult tänu peavalule nautida. Magama sain umbes viie paiku hommikul, Getter jonnis, et üksi ei taha. Magasime siis koos. Enne seda aga pidasin mingi 25 aastase purupurjus noormehega maha väitluse. Parim osa oli see, et tal läks kogu aeg meelest ära, mida ta ütles/küsis ja ta kordas igat asja umbkaudu 3 korda. Põnev.
Ärkasin selle peale, et nägin uduselt kedagi lähenemas ning karjus : "ou, ärka üles!"
Tahtsin juba midagi vastu öelda aga siis teine, kes temaga kaasas oli ütles : " Ei, oota, ta on normaalne"
1. Jess! Viimaks ometi olen ma normaalne.
2. Kas ainult normaalsed tohivad magada?

Iiigatahes... Siis laupäeval sain Liisu emmega koju. Umbes poole üheteist paiku jõudsin, kohe tegin kiire ümberriietumise ning läksin perele appi - Teeme ära 2011. Peale seda ma ei mäletagi mis juhtus, mäluauk.
Pühapäeval aga sai nalja. Anni sünna oli, soovime talle õnne ! :) Ning juba kuues kuu ( peaks olema umbes). Ma saan kohevarsti kahekordseks tädiks. :)
Täna jäin koju, kuna pühapäeva-esmaspäeva öösel ei tahtnud miski sees püsida ning olemine oli üsna kehva. Päeva paiku oli juba täitsa okei olla. Tegin ka päevitamistuuri, kõtu kenasti pruunim kui valge :D Siis tegin alumise korruse tolmuimejaga puhtaks, jalutasin kitsi, jälgisin huviga väikelennuki trikke ( ootan suve keskpaika, eelmine aasta sooritati me maja kohal ägedait trikke lennukiga. Mingi uus piloot jälle, harjutab. Varsti tal ka asi käpas). Siis saabus vennatütar lasteaiast ning arvas, et tahab külla teha. Tegime väikese resto teleka ees, vaatasime simpsoneid ja chattisime. Tegelikult ta on üks igavesti mahe pliks, kui ta ainult oleks vähem pubekas.

A, eile tapsin venna maja juures pika ja paksu rästiku ära. Süda läks jõle pahaks pärast seda. Mitte et ma vihkaks või jälestaks rästikuid, otse vastupidi, nad meeldivad mulle väga. Lihtsalt üritasin kaitsta ja ennetada õnnetusi. Täna  aga, kui Stina aias ringi jalutas, avastas ta mingi hetk et 15 cm kaugusel ta jalast on rästik. Plätudega ei ole eriti tore nende vastu võidelda. Mingi ussipesa on neil vist seal maja lähedal.
Sain ka siis seda teada, et matkajad kannavad kondoome matkal kaasas. Mitte selleks, et olla iga hetk valmis vallatlema vaid selleks, et kui madu hammustab, siis tuleb mürk välja imeda. Ja selleks et seda juhuse läbi alla ei neelataks ega see suu haavadega kokku ei puutuks, tuleb see kondoom suhu toppida ja siis sinna sisse imeda... Kummaline. Ei taha proovida, ma arvan.

Ning sain vennalt ka ägedaid näpunäiteid matka korraldamise koha pealt. Sain teada, mis imevigureid võib Eesti loodusest leida ning millest võib süüa vaaritada - venda on hea omada. Muretsege endale ka üks või kaks vms. Soovitatavalt vanem.

Miks "regulaarne" kirjutamine on aegamööda muutunud taaskord lünklikuks?

Ausalt öeldes.. asi on pigem laiskuses, kui milleski muus. Aga ega ma nii loll pole, et seda välja ütlen, phhh..
Loll on see, kes vabandust ei leia, ma kohe tõestan teile, et ma pole eriti loll.
1. Tihti on mõtetepuudus või kõik mõtted on koondunud kuhugi mujale ja isegi suurima tahtmise korral on raske kokku lappida midagi loetavat.
2.Ajanappus on veel üks asi, mis takistab mul intelligentsana näivat. Selle koha pealt siis veel üks asi... oot. Otsin kohe ühe inglise keele referaadi üles. Seal on üks äge "tip" Rodgersilt.
Okei, ma ei leidnud. Tegelt ei otsinud ka. Aga igatahes, see oli midagi sellist : ..(blabla) use these, so you look intelligent.
(ja siis look'i ja intelligent'i vahele oli joonekesega tõmmatud väike kirjake "even more" . Lootis sellele vist, et mul jube kehva silmanägemine on ja et ma ei näe väikest kirja. )
 Aga teema juurde tagasi siis.
3.Tihti ei olegi midagi, millest siia kribada. Üksluine koolimaraton ja mittemidagi ütlevad mõtted. Not very interesting.
4. Ei ole tuju. Justnii. Väsimus + mõtetepuudus + tujutus + Jamaika palmide vahel puhkuse vajadus + lootuste üleküllus ja sellest tingitud ebavajalik ajutegevus = ei taha blogi kirjutada.

Kas tahad veel midagi Geetelikult idiootselt lisada?
Ikka jah !
Mu elu ei olnud täiuslik enne, kui see väike MsgPlus ! tööriistaribake mu Mozilla Firefoxi aknasse ilmus. Olgu sa tänatud, almighty World Wide Web. Nii.. kust seda kustutada saab?


Vähe sellest, et mul on vajadus kirjutada, kasutan ma täna ka neid väljendeid, mis üldiselt tähendavad "Geetel on entusiastlik tuhin peal või tal on energiaülejäägid" ( kummaline on endast kolmandas isikus rääkida). Täna ma isegi ei tea, kumma süüks ma selle ajada saaks. Ilmselgelt on asjasse segatud ka kolmas osapool- KARAMELLITEE !!! Või kaks tassi kuuma kakaod palaval suvepäeval ei mõju mõtlemisele hästi...


Mis kujundi moodustavad ikoonid Geete desktopil ?
Ilmselgelt südame.

Kes on Geete?
Nagu igal heal lapsel, on ka temal mitu nime. Alustades Vatiloomast lõpetades Pisikesega.
Geete 16 aastane tüdruk Pahklast. Talle meeldib igasugune sport, kirjutamine(ning salaja ta ka kirjutab räpiriime), fotograafia, laulmine, huumor, loodus ja palju muud. Vahel on ta hea suhtleja ja avatud võõrastele, vahel on ta suurimaks sooviks istuda kuskil üksi, rüübata kakaod ja lehitseda head raamatut või jälgida linnukeste elu kulgu. Võib ka öelda, et teda paeluvad ka poisilikud huvid. Nagu näiteks motikad, ATV'd, laskmine ja tehnika ( mitte selle kohta ilgelt teadmisi ammutada ja siis kõva nägu teha vaid ise asi kätte haarata/selga hüpata/sisse ronida ja oma võimed proovile panna.) *köh*.. vähemalt nii ma olen kuulnud...

Inimesi sajandeid painanud müsteerium, küsimus, millele ei ole osanud vastata ka Galileo isiklikult. Mida teha, kui kartuleid liha üldmaitseainega maitsestades voolab pool pakki otse kaussi ?
Vastus on siin - kühvelda teelusikaga kraanikaussi, lase veel kraanist voolata and pretend that nothing happened. Ja ära isegi mõtle seda pakki tagasi panna.

Ma kujutan ette, kui huvitav teil praegu on. Kahjuks pean selle lõpetama. Adjöö, aeg on käes.


-teie Geete.


Comments

  1. Ei tegelt ka oli huvitav :P.

    Kogu aeg ootan, millal juba järgmine geetelik väljend või midagi tuleb. Ja ta tulebki! :P

    *plaksutab tobeda irvega omaette käsi* - (ei, mitte ,,lollakas pingviin'')

    I say:,,tervene!'':)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts