KillKoll

Täna tekkis jälle tahtmine oma asjad veidi viisakamalt organiseerida aga mul ei ole ruumi ! Mis siis et pms 5 tuba ( seega terve ülemine korrus) on minu valduses ning kaks-kolm neist ka pidevas kasutuses.
Igatahes, ma tahan juba kolida :(

Tänane päev möödus aga nii, et hommikul peksin end üles. Siis magasin veel veidi. Siis peksin uuesti üles, otsisin õpikud, vinnasin kahe kotiga selga ( noo... ma usun et 15 kg tuli kindlalt ära) ja panin rattaga Kohila poole ajama. Ära sai kenasti käidud. Siis Liisukaga tagasi. Jutustasime igasugu asju. Siis läksin ema tööjuurde, vaatasime igasugu pilte ja kreisiraadio videosid, naersime nagu vigased hüäänid, tegime kohvi ja sõime mingit imehead saia, mida mingi onuke toonud oli. Siis panin jälle kodu poole ajama. Jube palav on.

Enne õpikute äraviimist leidsin ma nende vahelt igasugu huvitavat kraami. Alates laulusõnadest lõpetades paberkandjal msni vestlustega.
Päevitasin ka vahepeal korra, aga seda üle 20 minuti ei suutnud teha, kui just liiga palav ei hakanud, siis sääsed sõid. Ja kui sääski ka korra ei olnud siis mõni rõve sipelgas jooksis üle jala. Õõh. ma vihkan neid.

Okei, ma lähen meisterdan endale nüüd mõned vahvad kastid. Sau !

Comments

Popular Posts