Pustefix ja orlistubscy

Miks mu blogi pedereerib?!? :(:(
Igatahes, kuna ma eile õhtul ei tulnud selle pealegi, et mul blogi on, siis tuleb seda teha praegu, pool kaheksa laupäeva hommikul, Kohilas, Pireti juures, Piret magab.
Tegelikult ma ei tulnud siia ainult selleks, et blogi kirjutada. Du'h !
Tulin vennanaisega kaheksa paiku siia, ta läks tööle, viskas mu ära. Kell 9.06 rongile ja kihutame Tallinasse, STC üritusele(Serve the City). Jeei, so wonderful ilm ja ma hakkan autoaknaid statis pesema :D How jolly indeed. Seega, tooge oma tagahoovis peidus olevad mudakärakatega kaetud traktorid ka päevavalguse kätte. Hiljem kriban teile, mitu nohu ma sain, kui palju küüsi ära murdsin, mitu korda molli sain ja mitu akent sisse lõin.
Ma räägin noh, mul on kaa põnev elu.
A vähemalt ma vist ei pea üksi minema. Käroli läheb ka rongiga, Ardo peaks ka. Peab vist talle helistama enne, eelmine kord jäi maha.

A mis ma siis teile eilsest räägin?
Noo, näiteks seda võin rääkida, et reedel, eile oli ülistusteenistus mis oli mönuuus :)

Sain siis sellise kritskiga hakkama, et jällegi hakkas mu peas end mingi laul ketrama, panin neljapäeva õhtul paberile ka. Ja nüüd, jee jee, see valmib vaikselt. Ülistuslaul, Veronika arvas nt, et ma hakkaksin ülistuslaule kirjutama, mida noortekal laulda.

http://awsomeman1019925.edublogs.org/files/2011/04/epic-face-1hi0cq4.png  ( kuna ma ei taha Pireti arvutisse oma pahna salvestada, siis vaadake linki :))

Käisin ka frisuutori juures :D Nüüd natuke teistsugune pahmakas peas. Vend näiteks arvas, et enam ma ei ole Geete. Ma siis olen Pets nüüd.
Aga vähemalt mulle endale meeldib, saan Justin Bieber olla. Sain vennanaisele ka naeratuse näole, kui autosse istusin. Talle ka meeldis. Sellest juba täiesti piisab ;)

Suht pime on kirjutada tegelikult. Tal on tuba nii kindlalt kindlustatud päikesevalguse eest, et ma hakkan arvama, et äkki on ta vampiir.
silja tuli msni ?! Miks inimesed ei maga ?
W U no sleep??
Aaaa, arusaadav - võistlused.
Hoidke kõik neiu Silja Välimetsale pöialt, et ta reketiga palli tabaks ja et närv üles ei ütleks. She's worth more than i have fingers. Seega vajan abi pöialdamises.

Okei, ma hakkan nüüd laulu edasi kirjutama. aga mul on tund aega veel rongini, seega ma ei välista võimalust, et siia varsti veel midagi kriban.

Ja kui see postitus üles ei lähe ( üks juba on kuhugile kadunud) , siis ma luban, ma omaenda käega löön vastu lauda ja teen kurja nägu.
Okei, sau nüüd. Hoidke pöialt siis Siljale, et tal hästi läheks, Ardole et ta üles ärkaks, riigikaitselaagrilistele, et neil oleks vahva ja meile kõigile, kes täna STC'le lähevad, et suudaksime edasi anda seda soojuse tunnet, mis siis tekib, kui keegi midagi head teeb ( nii saaja kui andja)

Adios amigos, muiduleivasööjad ja sõbrad
   -teie Geete

Comments

Post a Comment

Popular Posts