Kohustuslik 1. mai postitus

Tere.
Olen Geete.


Aga ma pean nüüd meenutama. Üritan tuua teieni otseülekande minevikust... kui mu mälu mind vaid alt ei veaks ..
Neljapäeval(või oli see reedel..?) käisime Kelliga Otiveski sillal ratastega, kergelt tuuline oli kuid mõnus. Koer tahtis meid ka vahepeal ära süüa. Enne seda oli väsitav koolipäev as usual.

Okei, jääb ära, mu mälu ei ole nii hea.

Igatahes...
Pidime auto küljeaknad ära katma, kuna üks pesahõivajast lind varastas sinitihaste pesakasti ära ja nüüd kurameerib iseenda peegelpildiga.
Volbriöö oli päris äge, grillisime, tegime lõket. Vennad tulid oma peredega, Rassu perega ja Timo.
Alguses kassis ära, istusin ja vaikisin - unelesin. Hiljem lõkke ääres hakkasime arutama päikesetormist, sellele järgnevast nö kiviajast, kuidas end päästa üksikule saarele minnes ja naturaalmajandust arendades jne :D

Vahepeal istusin paku peal, kuid pimedas ei saanud ma aru, et seal sipelgad on. Kui avastasin siis olin kiirelt püsti ka ja kargasin ümber lõkke. Siis lõpetasin ja manasin pokerface ette. Natuke imelikult vaadati aga ei ole hullu , oma kodu siiski. Millegipärast pidas pea iga möödasõitev auto absoluutselt vajalikuks tuututamist.

uni on... ma magama. Tsau !

Comments

Post a Comment

Popular Posts