Päev 9 - "List 10 people who have influenced you and describe how"

No talv kohe ei ole minu jaoks. Maksa alla või peale, ikka pole talv minu jaoks.
Kevade suhtes on üles seatud soored ootused-lootused and you better not let me down, or else...


Mainin siis vast ka ära, et see on päris keeruline teema. Kui avastasin selle teema teiste punktide seast ja korra mõtlema hakkasin, siis oli küll selline tunne, et ma isegi ei tea nii palju inimesi. 10 on päris palju... Pereliikmeid ma ei hakka ilmselt loetlema, sest nende keskel olen üles kasvanud ja see ei tohiks imestust tekitada, et jah, tõepoolest pere mõjutab.
Ning ma ei soovi koostada nimekirja inimestest, kes on mind halval moel mõjutanud.
Aga alustagem.




1. Ilma kahtluseta härra Paul Rodgers, mu endine britist inglise keele õpetaja. Ta on selline viie-kuuekümnendates kunstnik, kelle kehasse on lukustatud 30 aastane noor hing.
Naljakas, et ta kohe nimekirja etteotsa upitasin. Ilmselgelt on mõjutavaid inimesi olnud rohkem kui küll, kuna just tänu erinevatele inimestele ja inimsuhetele on minust saanud see, kes ma hetkel olen. Ja ei saaks just öelda, et olen kuiv tükk puud. Aga võib vist öelda, et teiste inimeste mõju ei ole olnud nii silmapaistev ja tajutav. Ei olnud harv juhus, kui jalutasin järjekordsest inglise keele tunnist ära with my mind blown. Ta on nii tolereeriv, nii enesekindel, samas alandlik. Tal on vahel täpselt viimase piirini viidud sihilik huumor.
Tema tund koosnes enamvähem kahest erinevast osast - esimene oli kohustuslik "lets get this crap done" ja teine oli jutuvestmisaeg.


2. Mari-Liis. Ütleme nii, et ilma tema kaasabita ei oleks ma kaugeltki see inimene, kes ma täna olen. Alustades juba võib-olla eetika alustaladest ning lõpetades pisiasjadega. Kellele arusaamatuks on jäänud, siis ta mängis suurt rolli mu teekonnas Jumalani.
...see ei tohiks kellegile üllatusena vist tulla, et kristlane olen?


3. Joel. Olgugi, et ma ei ole kõigega nõus, mida ta räägib, kuid siiski olen alati vaadanud temale alt üles. Pisut nagu ka isafiguurile. Üks tähtsamaid asju, mida temalt õppinud olen, on see, et õppimist ei tohi kunagi ära unustada. Ma ei mõtle kooli pinginühkimist, vaid just sealt edasi. Ka seda, et rääkida tasub ainult siis, kui suust välja tulev tekst on tõepoolest tõene, huvitav ja asjalik. Niisama suud maigutada tõesti ei ole mõtet. Kõrvadel hakkab valus.
Ning üks väga positiivne asi on alati see, kui loogiliselt ta suudab kõike seletada ja on selline tunne, et iga teema suhtes on tal tehtud korralik taustauurig, eeltöö ja ilmselt ka FBI andmebaasi kontroll.


4. Veronika. (Las nad ilutsevad kahekesi kõrvuti, ilus vaadata kohe.)
See punkt on lihtne tulema - ta on mõjutanud mind oma ellusuhtumisega. Ausus iseenda ja teiste suhtes, usaldus ja kuulekus. Ma ei räägi sellest nö pimesi kuulelikkusest, vaid täpselt mõõdukast. Naine on perekonda kandev tala. Liigne domineerimine on shortcut tala murdumisele. Liigne allasurutus on teine shortcut perekonna lagunemisele või kui mitte just seda, siis keegi kindlasti kannatab selle all tugevalt. Aga ta justkui õitseb oma mehe kõrval.


5. Maiu oli see, kes mind kahe käega tõukas laulma ja aina utsitas. Tänu temale täitus üks unistus ja kindlasti kasvas ka enesekindlus.


6. Ingrid Oksar. Otsaga jälle kooli juures tagasi. Tema on mu endine eesti keele õpetaja. (Ma loodan, et ta oma nime googeldades kunagi siia ei jõua, kuna ma ei taha talle oma õigekirja ja kirjavahemärgistusega depressiooni tekitada. Te olete hea õpetaja! Ausalt. Ma lihtsalt ei olnud kuigi hea õpilane.)
Aga tema puhul võib vist selle mõju alla lugeda selle, kuidas ta suutis ka pingelistes olukordades jääda rõõmsameelseks ja särasilmseks - see on kuldaväärt omadus. Ning teiseks nii muuseas jutu ning arutluse sees siia ja sinna märkamatult poetatud vihjed, mis hiljem panid mõtte tööle.


7. Clark Ke- .. I mean Superman, you made me believe i might have the ability to fly.


Mul päris tõsiselt on ajutine error ja jätkata ei oska. :(

Comments

  1. Nii tore on jälle üle pika aja su blogisid lugeda. Ja see on väga armas, et ma sulle hästi mõjunud olen :) Ma tõsiselt loodan, et sa pole laulmist jätnud! Ja nagu sa tead, kui on minu võimuses sind utsitada, siis ma teen seda igal võimalusel :)))

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts