Päev 12 - "Describe a typical day in current life."

Oh, kui sujuvalt ma ikka kirjutan.
Igatahes, varem lihtsalt ei jõudnud. Unustasin tableti laadija maale ning ei saanud tööpäevade vältel blogis midagi asjalikku peale hakata.


Aga minu tüüpiline päev siis. Polegi tegelikult midagi erilist rääkida.
Ärkan hommikul pisut enne kümmet. Vahel varem, kuna kass ronib mulle kõhu, jalgade või näo peale; mjäugub; laamendab või küünistab. Vahel pisut hiljem, kuna ei raatsi teki alt välja tulla. Siis kasin ja kammin, söön ja teen väljanägemise ligilähedaselt esinduslikuks. Nii palju, kui võimalik vähemalt. Söön oma jogurtit müsli ja puuviljadega, kuna ma üks päev otsustasin, et milleks süüa jama, kui saab süüa tervislikult.
Kodust lahkun pisut enne ühteteist ja longin trammipeatuse poole. Vähemalt pool teed kulub selle peale, et vingun ilma üle.
Trammiga sõites juhtub aga tihtipeale midagi huvitavat. Seega, kallid inimesed, kes ütlevad, et nende elu on igav. Mu nõuanne teile - sõitke rohkem ühistranspordiga.

11.30 olen restoranis ning alustan ettevalmistusega. Panen söögisaali valmis jne. Tööpäeva alguses pole palju rahvast, seega räägime kokkadega erinevaid lugusid ja jutte, vaidleme, sõimame ja norime. Kutsume teineteist erinevate nimedega ja üritame ära panna. Ma olen "niamor" aka nõiamoor ning grusiin on "kalbaarik" aka vene rahvuse esindaja, kes kannab 24/7 dresse ja sulejopet. Rait on Rait, talle ei julgegi muud öelda, muidu veel pussitab oma lihanoaga ja venelanna kokk on kõik, mida sülg suhu toob. Meil on kõige soojemad suhtes. Ma vahel tool talle nänni ja ristsõnasid ning teen erinevaid jooke ja tema toidab mind mu lemmiktoiduga.
Kuna see on suur kivimaja, siis selle kütmine on üks korralik tuumafüüsika, siis enamus ajast on lihtsalt külm. Istun leti taga toolil, fliisteki sisse mähitud ja praktilisusele mõeldes olen end nii väikseks pakkinud, kui vähegi võimalik. See aga toob endaga kaasa mõningaid ebameeldivusi. Näiteks surevad jalad väga tihti ära ja millegipärast just siis otsustab keegi tulla. Olete täiesti ära surnud jalgadega kunagi kõndida üritanud? Oli tore?







Õhtu poole on rohkem kliente ja siis võib vahel palehigis end vigaseks joosta. Kell seitse juba vahel unistan  millal juba koju saab ning loen teistega koos tunde tööpäeva lõpuni.
Olenevalt päevast lõppeb tööpäev kas kell 23.00 või kell 21.00(pühapäeviti) ning taas sean sammud kodu poole. Umbes 23:40 olen kodus ning siis taas kasimine ja kammimine ning lõpuks ometi taas voodis.
Simple as that.

Comments

Post a Comment

Popular Posts