Kõhugripp kokkutulek

...sellise toreda otsingusõnaga on jõutud mu blogisse. Tekib küsimus ''miks küll", aga ärme kahtle kõrgemates jõududes. Võibolla otsis see inimene kroonilise kõhugripi all kannatajaid ja tahtis luua klubi ja hakata koos käima nagu anonüümsed alkohoolikud. Kes seda teab.... loodetavasti siiski mitte.

Mõtlesin tegelikult, et pole ammu niisama bloginud ja ehk võiks sedagi vahel harrastada.

Vahepeal on läinud üsna asjalikult. Tööl on olnud kohati üsna väsitavad ajad ja koju saades olen lihtsalt põõnanud, nagu vana siga.
Sai ka Ligede soolaleivapeol käidud, mis oli väga tore ja jään põnevusega järgmist korda ootama, millal kokku saab.
Kodus sai mööda saadetud ka vabariigi aastapäev, mida tähistasime väikese koosistumise ja küpsetiste õgimisega.
1.märtsil lähen neiu Hannaga tema eestvedamisel Eesti laulu finaali vaatama, ootan juba põhevusega ja hoian Normanile pöidlaid.

Tahaks pilte ka siia panna, aga mul ei tule see tabletiga eriti hästi välja ja ma igaks juhuks rohkem ei ürita ka, sest ma kardan, et see võid kogemata puhtjuhuslikult märkamatult ilma ühegi põhjuseta katki minna...näiteks.

Varsti jälle.

Comments

Popular Posts