Päev 15 - "If you were an animal, what would you be and why?"

Bahahahaha , ma oleks esimese asjana öelnud kilpkonn, sest ta on chill loom ja kui miski tal kopa ette viskab, ta on suht "Nope, bye" ja tõmbab pea sisse ära.
Aga ei, ma päris kilpkonn ka ei ole. Kui oleks susliku(surikaadi)  jaoks anatoomiliselt võimalik oma pea sisse poole kuhugi rinnakorvi või kogunisti soolikate vahele peitu tõmmata, siis ma oleksin selline suslik.
Aga kahjuks pole sellist suslikut VEEL olemas.
Samas ütleks rõõmsa meelega, et olen inimeseloom aga see vist ilmselt ei vastaks püstitatud küsimusele.



Ma arvan.... et ma olen nagu ilves.

Lynx lynx poing.jpg
Nagu ma olen ennemgi maininud, siis mulle meeldib arvata, et olen üks kange eit ja ilves iseenesest on üks parasjagu badass tegelane.
Las ma siis põhjendan miks ma nii arvan.
Nad ei jõlgu ringi karjades ega töllerda tähelepanematult. Nad alati uurivad ja märkavad.
Ka mina pigem naudin väikest seltskonda või kogunisti üksindust ning panen tähele ka väikesi asju enda ümber.

Kaslastele iseloomulikult on neil väga hea kuulmine.
Kuigi olen ühest kõrvast poolkurt, siis tundub, et teine kõrv on vaikselt ära õppinud kahe eest töötamise. Mis siis, et vahel jutu käigus küsin üht ja sama asja umbes kaheksa korda üle. Aga kui olen üksi kuskil, siis kuulen iga väiksema krõpsu ja krapsu ka ära. Näiteks eelmine nädal oli meie restorani allkorrusel veeleke ja vesi tuli ventilatsioonišaftist baari. Kõik siiberdasid päeva jooksul üles-alla aga ei märganud keegi. Aga kui kraanist käisin õlut võtmast, siis kuulsin mingit hästi vaikset imelikku häält ja siis uhkusega kuulutasin, et avastasin lekke.

Ilves on pigem ööloom. Well, that doesn't need an explanation. 
Nad ei söö korraga väga palju, aga see-eest söövad nad väga tihti.
Tundub, et see ka ei vaja seletamist....

*khmm..koguaeg...khmm*


Ilves on selline chill loom, aga kui lähedased (pojad) seatakse ohtu, siis tagasi nad endid ei hoia (siitkohalt väljendub ka nende loomade badass külg)

Aitab küll ma arvan. My point is made.




Aga muudel teemadel siis nii palju, et...

Täna oli tööl parasjagu igav ja siis ma kulutasin enamus aja lugemisele. Kuna mu töökaaslane umbes nädal tagasi tellis endale ebay'st universaalse väikese pulga, mida saab kasutada kõikidel puutetundliku ekraaniga tehnikal, siis ma mitu korda ikka "proovimise mõttes" kasutasin seda. Selline väike jubin mida mitte kasutamise ajal saab mugavalt kõrvaklappide porti pista ja probleemi pole. Täna nalja pärast ärandasin ja panin selle enda tableti külge. Ta hakkas ära võtma, kui märkas ja ma muidugi hakkasin kisama kohe.

"Do you like it?"
"Well, yes. Yes i do"
"Okay, you can keep it"
"Really?"
"Yea, I can order new one any time I want. So if you like it I can give it to you, no problem."



Ja siis pealekauba arvas, et ta võibolla siis tellib ühe valge ka ja annab selle ka mulle, sest see sobiks tableti värviga hästi kokku.
Ma ei tea, mul on selline tunne, et ta kukkus kõvasti.




Mõtlesin ka, et kuna nii paljudel on bloglovin'is kasutaja siis mille poolets minagi halvem olen ja tegin endale kasutaja sinna. Ehk siis kellel on huvi, võib selle blogi ka sealt leida.



Ah, damnit. Tahtsin veel päris mitmest asjast kirjutada, aga nüüd läks kõik meelest ära. 

Comments

Popular Posts