Päev 14 - "Describe 5 strenghts you have"

Alrighty then, siit see siis tuleb. ( Ma ei hakkagi enam vabandama, et varem ei kirjutanud. Te olete head inimesed, puuduvad kõrged ootused.)




1. (Istun rongis, toetan pead käele ja mõtlen, kust peale hakata).
Võib-olla saab üheks tugevuseks lugeda julguse. Aga paraku mul seda just väga palju ei ole. Samas see julgus, mis vaid teatud olukordades ja vahel harva end ilmutab, on pigem positiivne.

2. Võime enda üle naerda. Paljudel see paraku puudub absoluutselt ja no, olgem ausad, siis nukrad momendid on mitu korda nukramad ja rõõmsad hetked on ka siiski vahel üsna nukrad. Oma ego liigne hellitamine teeb üldiselt inimesed ainult haavatavaks.

3. Võib-olla võib tugevuseks lugeda ka selle, et ma ei looda teistele eriti palju ehk ma ei oota neilt väga midagi ega toetu teistele eriti (pean silmas inimesi väljaspool perekonda). Mis vaja teha saab üldiselt ise tehtud ja teistelt seda oodata ongi pisut totakas. Iseseisvamalt asju ajades ja teistelt käepidet mitte otsides jääb lõppkokkuvõttes palju vähem suhteid rikkumata, sest on vähem võimalusi, et keegi üle laseb või surmatunnini teeb teatavaks, kui palju "heategusid" nüüd talle võlgu oled. Sõna 'heategu' hetkel jutumärkidest välja tuua ei saa, kuna heategu tehakse ilma midagi vastu ootamata.

4. Kannatlikkus ( mitte alati, aga siiski ehk piisavalt ja asi on pidevas arengus ehk üritan seda endiselt kasvatada)
Aga selle omaduse võib ilmselt täielikult panna aeglaste arvutite ja internetiühenduse arvele. Nemad on mind treeninud.

5. Analüüsivõime. Ma ei tea, kust see tuli või miks see on või kas tegelikult üldse on, aga mulle meeldib nii mõelda, sest see on üks vajalik asi ja tore on mõnd praktilist oskust ka omada.

Tegelikult olen niisama ka natuke tugev vist, et siis igaks juhuks ütlen.

Comments

Popular Posts