Päev 11 - "Describe 10 pet peeves you have"

Ehk siis mulle on antud vaba voli vinguda?

1. Ma ei salli silmaotsaski põhjendamatut halba/üleolevat/ülbet suhtumist teistesse inimestesse.

2. Kuigi ma ise olen paras laiskvorst, siis mind ajab täiega närvi, kui ma kulutan palju energiat ja näen vaeva, et miski ära koristada ja kõik nitšivo paika panen ja siis teegi tuleb ja lagastab või kasvõi võtab midagi ja ei oska seda omale kohale tagasi panna.


3. Mind väga häirib, kui keegi, kes teeb suuremale seltskonnale süüa, kui ainult endale ning toidu segamise vahendiga maitseb toitu otse potist/pannilt. Ja siis paneb selle sinna toidu sisse uuesti tagasi. (Omade puhul on erand, aga nad peavad ikka väga omad olema....)

Lihtsalt automaatselt tuleb see meelde iga kord
 


4. Sama käib ka pudeli kohta, aga ainult juhul, kui on olemas parem alternatiiv ehk TASS KÄEPÄRAST. Is it really so hard?
Kuid jällegi, omade puhul kehtib erand,

5. Söögiisu langeb umbes 30%, kui hakkan toitu tõstma ning satun võtma kehvasti pestud või rasvase taldriku. See on üsna rõve.

6. Inimesed, kes muidu vaikses kohas räuskavad, karjuvad, kuulavad kõvasti muusikat ja naeravad. Näiteks ühistranspordis, söögikohas vms. Tavaliselt nendel hetkedel tulevad pähe mõtted, mille elluviimisel võib keegi väga haiget saada. Aga kuna ma kipun oma võimeid ülehindama, siis ilmselt oleksin see mina.

7. Kui kiidetakse takka lõtvu elukombeid, tõusiklikkust, l*tsakust jms.
Jumal, sa näed ja ei mürista.

8. Staatused, pealkirjad, postitused ja kommentaarid teemal a'la "Olen nii kole".
Kallis inimene, siin on kaks võimalust :
  • sul ei ole absoluutselt mitte mingit aimu sellest, mida peidab endas sõna "kole"
  • sa nurud komplimente ja ootad, et lendaks peale kari inimesi, kes kukuksid sind ülistama






Põhimõttelised oled sa siis kole, kui Jumal nii ütleb.
(Mul läks kaks erinevat otsingut kogemata liitumise teel üheks toredaks otsinguks. Nimelt tahtsin teada, kuidas on õige ja täpne sõnastada seda 'Jumal, sa näed ja sa ei mürista' väljendit ja teiseks tahtsin otsida näidispilti sellest "i'm so ugly" jamast)


9. Mind esiteks meeletult häirib ja teiseks hirmutab, kui auto juht ei ole vaid juhtumisele keskendunud.

10. Kui targutatakse mõtetult (eriti, kui targutaja paneb teemast mööda, ei too oma jutule tõestust või paneb hoopis puusse) ning surutakse oma eelistusi ja tõekspidamisi teistele agressiivselt peale. I'd like to slap you real hard.

Comments

Popular Posts