Hakuna

Tegelikult, kui asju hakata lahkama ajalise järjestuse järgi, siis vahele jäi veel Veterahva needuse etendus Kohila jõekäärus. Ma ei tea, kas mujal on see just täiesti tavaline asi, et keset alevit on jõgi. Okei, okei. Tegelikult sellest veel märkimisväärsem on aga see, et Kohila on oma jõud ühendanud (höhöh... see kõlas nagu mingist Power Puff Girlsi värk.. ühendavad jõud...) ning loonud näidendi, millest võtavad osa palju inimesi (ligi 60 täiskasvanut ja 35 last), kasutatud on palju propse, isegi obone kärutas seal vahepeal ringi. Ning see leiab kõik aset jõekaldal ja isegi jões, külma vee sees. Eelmine kord kahjuks ei olnud võimalust seda vaatama minna, aga see aasta sai ikka üle kaetud. Ja mulje on super!!
See oli tõsiselt väga vahva ja asja väärt. Vaeva on nähtud meeletult palju. Ja vaatajaid oli ka väga palju. Olen uhke oma kodukoha üle :)

Vahepeal on taaskord filmiõhtu mööda saadetud. Plaanisime teha Liisbetiga ühe toreda filmiõhtu, maitsva toiduga ja puha. Olin just parasjagu poodlemas ja asju kokku ajamas, kui kohtasin Rasmust, kes otsustas ka liituda. Valmistasin koha peal siis suitsukana-koore-pastat. Minu arust maitses see väga hästi, aga noh.. kes ikka koera saba liputab, kui mitte koer ise. Siin peaks vist hinnangu andma keegi pisut objektiivsem isik. Olin peas plaaninud filmiõhtut pisut teist moodi. Aga mitte ükski film ei kõlvanud.  Minu arust kõlbasid suurepäraselt, aga Liisbetile ei sobinud ükski film. Film polnud isegi peale hakanudm vaevalt oli viimane sissejuhatav avatiiter ekraanilt kadunud, kui juba "pane mingi teine film".. film polnud isegi alanud!!!! :D
Aga igatahes, olenemata sellest oli õhtu siiski tore. Käisime enne tuduleminekut jalutamas ja kohtasime taaskord vanu häid tuttavaid nahkhiiri.

(Teine kord tulevad alles pildid. Need on mul veel telefonis ning ei ole neid arvutisse pannudki. Tund on hiline ja suundun magama hetkel.)

-Geete

Comments

Popular Posts