Tuleb lihtsalt leida õige lähenemine.

Jah, tuleb lihtsalt leida õige lähenemine. See tegelikult ei olegi mingi kunst.
Näiteks ma nüüd räägin teile oma lähenemisest šokolaadi allergia suhtes.
Kuna mul on šokolaadi allergia, siis teoreetiliselt šokolaadi ma süüa ei tohiks. Aga ega see ei tähenda, et natuke ei tohi vahetevahel. Ikka tohib ju. Kuna ma ilmselt ei suudaks ilma šokolaadita eriti hästi hakkama.

Arvesse võttes allergiat on see "ülempiir" šokolaadi koguste suhtes märkimisväärselt teistsugused kui oleksid mõnel teisel inimesel, kes ei ole allergiline kakao vastu.
Minu puhul on "liiga palju" šokolaadi siis, kui tegemist oleks näiteks... no ütleme, et sokolaadi muffiniga, mille taigna sees on šokolaaditükid ning mille täidiseks on šokolaadi kreem. Selle muffini peal on šokolaadi glasuur ning raputatud šokolaadi puru... ning kõik see kompott on Nutella purgi põhjas, šokolaadikreemi all. See oleks ilmselt liiga palju juba natuke.. võibolla. Vähemalt sellist loogikat harrastan mina, ning "vahel ju ikka võib, mis see siis ära ei ole. Ega see niikuinii midagi halba ei tee."

Ja siis järgnevad kaks nädalat istun allergia järelmõjude küüsis ja mõtlen, et huvitav küll, miks nahk nii kuiv ja imelik on ja ai kurja, küll see "sügisilm" on ikka nahale paha asi.








chocolate wallpapers 23559 hd wallpapers background

Comments

Popular Posts