nonii

Pidin vägisi oma solvumisest üle saama, kuna ma sain täna uue töövormi ja fb's ei ole viisakas uhkustada nii palju, kui mul esialgselt plaanis oli, kuna seal peaks arvestama ka teiste inimestega. Aga kuna geetetalase nimele registreeritud blogi on vaid minu päralt, siis võin siin peale hakata millega iganes soovin.
Ühesõnaga nalja pärast ütles kokk, et ma paneks selga üh gruusia rahvariide, mis dekoratiivselt seinal rippus. Senimaani polnud keegi seda võimalust tõsiselt pakkunud, kuna keegi ei arvanud, et see mulle reaalselt selga ka läheks. Aga kui välja tuli, et see mulle ideaalselt istub, läks kokk kohe ekstaasi ja käsutas kõik korralikult selga panna, pani mulle noagi vööle ja vöökaunistused kõik peale. Otsustati, et see on mu uus töövorm. Ei lastud seda seljastki võtta, et mõni korrekteeriv muudatus teha ja ma pidin hinge kinni hoidma, kui kokk terava köögiviljanoaga mul 2cm kõrist haagi õmblusi agressiivselt  harutas.
Agatahes nüüd ma ootan vaid bossi heakskiitu ja siis on nitsivo. Nuga vööl kohe palju kindlam olla, nagu sõjaprintsess Xena kohe...oh neid lapsepõlveaegu...

Homme Jõgevale, meel on hea. :)

Comments

Popular Posts