Hommikust

Mõtlesin, et egas ma siis täna blogi kirjutama hakka, aga kui avastin Activia, siis otsustasin seda siiski teha. Nagu näha, pole Activia hea mitte ainult seedimisele, vaid ka otsustusvõimele ning loometöö arendamisele.

Ei, tegelikult on nii, et olen nüüd pisut aega "kodus" olnud ning kotti lahti pakkides leidsin mango - papaia Activia, mille eile ostsin ning tekkis jube isu seda juua. Kuid kui selle avasin, siis isu kadus hoobilt, kuna see nägi välja selline, et kui seda joon, siis võin saada HIV, aidsi ja ilmselt ka tuberkuloosi... võib-olla ka hepatiidi.
Ja siis ma mõtlesin, et kui ma juba siin olen, siis ega muud vist üle ei jää, kui niisama sündmustest ka kirjutada.
Läksin reedel Jõgevale, saabusin täna. Seal käisime Jõgeva noortekal, vaatasime filmi ning tutvusin Timo pereliikmetega, kellega veel lähemalt tutvust teinud ei olnud. Väga tore oli.

aga nüüd ma sain lemmik serjaali uue osa lingi ja ma pean minema, ausalt ka.

Comments

Popular Posts