Blogger

Kuna ühed kliendid vegeteeriavad siin ilmselt veel pool igavikku, siis ega mulgi muud üle ei jää, kui end millegi põneva(ma)ga tööle rakendada, kui on tühjusse vahtimine ning seega tuligi asuda asju ajama siin, bloggeris. Kuna tahvlarvutiga teen sama palju kitjavigu, kui Stalin omal ajal elus tegi, siis ilmselt ei kannata see väga kriitikat. Ilmselt mingilgi määral arusaadav see on ja sellest peab piisama.

Kuna täna on tervis päris kehvavõitu, siis ega siin väga hõisata ei ole. Pidevalt tatt lippab ja hingata ei saa. Peale selle on pea paks ning palaviku tunne on. Väsimus on peal, kuigi kliente on täna vähe käinud. Eriti reede kohta.

Homme on üks kokkusaamine, mida parasjagu innuga ootan. Eks kunagi vestlen teilegi sellest, kuid vara veel, vara veel.... mis siis vahepeal veel head olnud on.

Täna käisid mul siin töö juures Steffi ja Karmen, kelledest viimast polnud ammu näinud. Oli tore näha, kuid natuke awkward oli ka tegelt... aga äge oli. Neiokesed suundusid teatrisse Hamletit vaatama. Loodan, et neil oli vahva.

Okei, mul on nina nii kinni, et veres pole piisavalt hapnikku, mille tõttu on ajutegevus häiritud ja ma ei suuda toime tulla normaalsemapoolse jutuga. Olen mitu korda mingit teksti alustanud ja siis leian keset poolt jutustamist, et see on mõttetu ja siis kustutan jälle ära. Aitab siis küll sellest jamast. Lähen mängin parem Angry birdsi.

Kena õhtut.
Geete

Comments

Popular Posts