Postituste pealkirju on vahel ikka korralik piin välja mõelda

Mis ma ikka oma ajaga muu peale hakkan, kui siis login siin. Ühesõnaga on nüüd asi nii, et jõudsin just paarkümment minutit tagasi linna. Hommikul jäin otseloomulikult rongist maha. Siis kui autoga rongijaama jõudsime, hakkas rong liikuma. Vaatasin bussiajad üle, ning oleks pidanud mingi poolteist tundi ootama, et bussiga minna, aga siis otsustas isa, et viib autoga ära. Üritasin terve aeg sõidu ajal mitte välja teha kehvast enesetundest, kuid üks hetk muutus see vältimatuks, kui ma just ei oleks tahtnud  tervet salongi täis roopida. Ehk ma siis natuke kükitasin kraavis.

Selleks korraks jäi puhkepäevadest küll väheks. Eile ja üleeile sain vabaks siis. Üleeile hommikul ärkasin jube vara ja sundisin end uuesti magama. Siis kui uuesti ärkasin, kuulsin et mammal on keegi meesterahvas külas ja ma teesklesin umbes 2 tundi, et ma magan, kuna no tõepoolest ei ole tahtmist kohe pärast ärkamist võõraste ette töllerdama minna. Tükk aega hiljem sain alles aru, et see on vana tuttav ja siis oli juba savi.
Aga noh, koju jõudsin jälle mingi poole viiest ja siis hakkasin muffineid küpsetama. Ma vist olen päris mustkunstnik, kuna ahju panin muffinid ja välja võtsin plaadikoogi. Aga ega sellest siis maitse muutu.

Vahemärkus otse sündmuskohalt !
Mingi mees taaskord räuskab tänaval, nagu poleks homset päeva. Ei karju midagi konkreetset, mitte ühtki normaalset sõna, vaid lihtsalt räuskab. Juba pikemat aega juba.


 Aga ega normaalsus ongi ülehinnatud.
Ja muideks, õues sajab rahet - teadaanne siis neile, kelle tubadel aknaid ei ole.

Eile sai veel Raplas käidud, tegin kopsudest pilti. Raplasse jõudes käisin Selverist läbi ja võtsin pisut söögipoolist, kuna hommikust ei jõudnud süüa. Ja kui haiglast tulin, oli aega üle ja kuna õues oli selline ilm, et isegi koer vabatahtlikult õue ei läheks, siis mõtlesin, et peab kuidagi sooja kere vahele saama. Läksin Peetri pitsasse ja tahtsin võtta ainult kohvi aga kogemata võtsin pitsa ka. Ma ei tea miks, sest mul isegi ei olnud kõht tühi. See lihtsalt tuli nii automaatselt.

Oeh, varsti peab tööle minema. Ma vahel ei suuda ära imestada, kui loll eilne mina olin. Oleks võinud ju näiteks korralikult magada. Aga milleks, eksole.

Ma siis praegu lahkungi.
Geete 

Comments

Popular Posts