O hai, people

Ühesõnaga on nüüd nii, ei ma ei näe mis ma kirjutan, kuna olen töökaasase tabletis ja ma eriti ei oska seda veel kasutada. Aga miks ma praegast üldse niiviisi tööajast siin töllerdan, on see, et ma tahan teile jutustada Tartus käigust.
Teele läksin laupäeva hommikul, rongläks kell 6.45... ja uimerdasin nii kaua, et ei olks trammile jõudnud ning seega oleks ka rongist maha jäänud ning pidin võtma takso... friiking 20 euri, et saada kesklinnast baltasse. Mingi kergelt nupust nikastanud taksofirma, aga ega polnud aega valida.  Tuiskasime siis balti jaama poole ja varsti võiski sõit alata.

BTW. Selle tabletiga kirjutamine on paras pain in the ass.

Igatahes öösel sai niigi pisut alla 3h magada ja vaatamaa sellele, et rongis seda väevõimuga teha üritasin, tukkusin vaid kuskil 45min. Rongis nägi ka igasugust kirjut rahvast. Näiteks 1 paarike rääkisid esimese tunni sõidu viipekeeles and all ofnsudden hakkasid nad sulaselges eesti keeles rääkima.

Kõik, aitab. Siin tabletis kirjutamine viskab kergelt kopa ette. Hiljem jälle.

Geete

Comments

  1. Mul viskab kopa ette igakord kui ma oma telefoniga midagi trükin :D

    ReplyDelete
  2. I feel you, bro. :D Aga pean tunnistama, et selle tabletiga kirjutamine kaalus üle telefoniga kirjutamise. Vähemalt minu telefoni puhul :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts