Giži gogo...

...ehk siis meie keeli hull tütarlaps. 

Aga põhjus miks ma täna juba järjekordselt blogin, on see et ma arvasin, et tahtsin magama minna, aga tegelikult ei tahtnud ka. Ja siis vaatasin, et mis pildid mul telefonis on ja siis leidsin, et pean ilmtingimata veelkord blogima, muidu pole õige asi. 

Ühesõnaga on nüüd siis pildiaeg!!







Demonstreerivad oma padjanägusid





Kui öelda Rikole, et naerata, ma teen sinust pilti ja siis järsku üritavad silmad ja suu üksteise võidu naeratada, kõik on poolkuu kujuga ja üks suur hot mess. Oleks mu telefonil naeratus-tuvastus, nagu Samsung Galaxy S II'l näiteks on, siis ilmselt läheks telefon hulluks




MMMMMMMMMMMMMMHHHHHHHHHHHHHHHH... Need mõnusad õhtud





Üks päev linna peal jalutades otsustas näpp lihtsalt heast peast ohtralt veritsema hakata ning ilmselgelt olin ma viimane, kes märkas. Mõtlesingi, et imelikult palju inimesi vahib veidrate nägudega. Ega ometigi ma oma puudel niisama tänava peal heast peast väljundit leida ei lase.





Tõin koju potitäie basiilikut. Tulin teine kord tagasi ja see on reaalselt kõik, mis mu basiilikust järgi oli jäänud.





Töökaaslased ahistavad....








Siis kui hakkab igav ja vaatan, mis funktsioonid mu kaameral on. Duckface ei ole funktsioon, niisama mainin.





Ja siis...


















































 
Hi there!

...kui ma õigesti mäletan, siis hakkasin lausa nutma, kui selle pildi avastasin telefonist, kuna mul polnud mingitki mälestust sellest, et selline pilt võib mu telefonis eksisteerida. Ning siis, kui ma oma pisaratega segatud naeru lõpetasin, oli kogu lõbu nagu pühitud, kuna siis avastasin õudusega, et selle pildi tegemisel ei olegi kasutatud ühtki moonutamiseprogrammi..... 

Comments

Post a Comment

Popular Posts