Rainbow from my heart (Your love never fails)

See pilt on
siin, kuna täna
jälle üle pika
aja kossuga
kokku
puutudes
hakkasin ma
seda jälle nii
meeletult
igatsema. Pole
trennis käinud
juba
oikuikaua.
Pean asja taas
korralikult
käsile võtma.
Magama
väsimuse
maha ning
leidma aega
selle jaoks,
mida
armastan.
Ning ma ei pea
silmas vaid
kossu. Kõike.
Sõpru,
lähedasi,
kooli, sporti,
laulmist,
joonistamist,
loodust,
pildistamist jne jne jne..




Täiskõhu tunne on nii hea... eriti kui veidi enne seda sai hääle ära karjutud ja ühest kõrvast kurdiks jäädud. Käisime Liisu ja ta emaga Raplas Rocki ja Rapla mängu vaatamas. Kahjuks Rapla kaotas 11-ga vist. Selja taga istus üks pliks, kes oli Rocki poolt ja tundus nagu puhus oma pasunat meelega meile otse kõrva. Vahepeal, kui ise nii ekstaasis olin ja ühest kõrvast poolkurt, sosistasin Liisule : "Ma löön selle pasuna eidele kurku kinni, kui ta vait ei jää" (Liisule pakkus vähemalt nalja)
Olen kuri jah, aga ta pasundas terve mäng nii, et ma tundsin tatipritsmeid kuklas.. Okei, nüüd vb natuke liialdasin. Aga mitte palju, ausalt.

Aga olgu. Alustame kolmapäevast. :)
Keemia tunnis istusin maas, selg vastu radiaatorit. Jälle. Seekord oli käes "Mähkmelööve" (mille just andsin oma vennale lugeda, kuna umbes viie kuukese pärast on ka tema õnnelik värske isa. Ta lubas selle juberuttu tagasi tuua. Ma loodan et see raamat ta lapsesaamisootust ei röövi). Töövihikuga ma kaasa töötada ei saanud, kuna võtsin kaasa vale osa. Istusin seal ning lugesin, iga teise lause peale turtsudes ning igal lehel vähemalt korra naerdes. Piret oli väga hooliv sõbranna. Vaatas tõsise näoga tahvlile ning pilku pööramata naeris iga kord, kui ma naersin, veidi kõvemini kui mina. Miks ? Kuna ta tahtis mu hullumeelsust ( iga veidi aja tagant naermist) varjata.
Siis kui Art norimise pärast küsis : "Kas sa õpetajalt ka küsisid, et kas sinna istuma minna võisid?" Vastas õpetaja : "Jätke ta rahule, las ta olla"
Vot nii. See on Urve !
("Mähkmelööve" läbi kahe päevaga)

Koolipäev möödus rahulikul. Vist... kehkas sain paar vahvat kommentaari selle kohta, kui "spordimüts" mu valge karvane läkiläki on. No teine müts jäi koju, noh. Panin ka Laanmetsale ära. Üks kord aastas ikka võib :D

Peale tunde läksime Liisuga Veskisse toiduhaisu riietele saamas. Ahjaa, sõime seal ka. Liisu salatit - ta on isehakanud taimetoitlane:D(kinkige talle igaks tähtpäevaks salatiraamat. Ta rõõmustab) Ma tubli portsu friikaid vinkudega.. Rääkisime ja seletasime sealgi erinevatel teemadel. Mõnus oli :) Me oleme palju lähedastemaks saanud. Arvan isegi, et lähedastemaks, kui kunagi varem (L)
Jõukasse ei jõudnud, sest hommikul läks megakiireks ja ei jõudnud jõukariideid kokku pakkida.

Õhtul suundusime perekond Võsude poole. Oeh, küll nende nüüd juba 1 aastane pisitütar on armas...
See õhtu oli mõnus :)

Koju tulles otsustasin ma saia röstida. Ema oli mingi lambi kööki vedanud.
-Kas ma võin sul lambikese välja tõmmata. Ma paneks heameelega rösteri sisse
-Enne pane teine tuli põlema
-Ei ole tarvis
-Jaah.. hakkame pimedas röstima
-No aga kuidas vanasti saia röstiti, kui elektrit polnud ? Ikka pimedas !
*FEIL*

Neljapäeval mööduys koolipäev nagu üks koolipäev mööduma peaks. Peale kooli tšillisin Liisukaga, sain kokku J'ga ning siis suundusin trenni vaatama. Ise osa ei võtnud. Lugesin raamatut trenni ajal.
Kõige vahvam on aga see, et Tuulike lahkus ametist ilma meile ütlemata. Ametist lahkus 2010 aasta lõpus. Teada saime neljapäeval. Jüri kaudu... Antti on meie uus treener :) Palju õnne ! kannata meid ära :D

Reedel aga, koolipäev möödus kiirelt. Viimane tund oli keemia. Sander ja Karl ajasid mind niii närvi ja nii kurjaks. Solvusin lõpuks, ma ei suuda neid enam varsti taluda. Sellised kiusukotid. Karl eriti... lahkusin tunnist paha tujuga.
Sisemas solvunud ja kergelt masenduses, väliselt naeratav. Iga hetk, kui just mingi nali jõus ei olnud, peas käisid igasugu mõtted, mis meeleolu alla kiskusid. Neljast suundusin Liisukaga bussile.

Seitsmest õhtul aga tagasi kohilasse, noortekale. Mu esimene kord seal.. Enne seda aga hüppasime läbi ka konsumist. Ma soetasin endale roosa hambaharja. Mitte värvi pärast, vaid sellepärast, et ma enda oma jätsin koju. Nüüd on mul 3 hambaharja :)
Noortekal Martha leiutas uue laulu "Geete Talas tallas talas"..need neli sõna moodustasidki kogu laulu. Paluge tal seda kunagi laulda teile (ja kallistage teda samal ajal) , ta ei lase teid enam lahti:D
Ootan ka peksasaamist, mida mulle lubati :)
Aga muidu seal oli mõnus. See oli eriline. Liisu teab, miks :)
Kohtume järgmine reede seal :)

Vaatasime Liisuka juures ka ühte filmi. Joonistasin pilte ning kirjutasin kirja. Pildid olid nagu ka eelmine kord, väga ajuvabad ja üsnagi perversed :D Poetasin ka ühe A4 suuruse kirja talle raamatu vahele, mille ta avastas täna õhtul, kui mõlemad oma kodudes olime :) Talle see meeldis :)

Ta mingi hetk arvas, et oleks mõistlik pooled oma riided mööda tuba laiali puistada, et leida neid õigeid. Proovis pooled riided läbi. Lõpuks leidis selle õige kostjumi. Kuid hommikul ta nagu jälle sellega rahul ei olnud.

Ärkamine oli eriti mõnus ( nii umbes kolmas ärkamine vist. Esimene kord ärkasin, kui kass mu jalgade otsas turnis. Teine kord ärkasin lampi umbes kaheksa paiku, kui Liisu voodis külge keeras. Kolmas kord ärkasin...), kuulsin krabinat ja vaikseid samme. Tegin korra silmad lahti.. ei suutnud. Kinni tagasi. Siis pilgutasin neid natuke aega ükshaaval. Lõpuks need jäid avatuks mõneks ajaks. Kust tuli krabin ? Liisu pani mulle padja kõrvale kirjakese, seal seisis midagi taolist : Tere hommikust unimüts. All ootavad meid pannkoogid moosiga. ( ja siis kõrval oli imeline pannkoogi pilt (ring) ja selle kõrval oli kiri , mida ma enam väga ei mäleta.

Siis läksime taas Kohilasse. Liisukas Emily sünnale ja ma J'ga jalutama. :)

Ning seejärel Raplasse. Äge mäng oli, aga tantsutüdrukud... näää !
-imalad tantsud
-tantsisid rütmist mööda
-riietus oli kõigil erinev

-riietus koosnes kõigest sellest, mida suvalisel hetkel kapist leiti + kardinad

Ja vilistati ka Rocki kasuks. Ei imesta ausalt öeldes.

Kodanikud, püsige lainel. Võite vaadata ka mu videosid YouTubes ( väike promo), kasutaja on G33t3.

Muide, Krissu (vend) arvas, et ma pean varsti raamatu välja andma:D (Miks ? kuna sellest ajast alates, kui siia kirjutama hakkasin(novembrist millalgi), on mu blogi loetud üle 2000 korra, enam täpset arvu ei mäleta. Loetud on paljudest riikidest üle maalima.)

Adios amigos ja muud tegelased
             -Geete

Comments

Popular Posts