Hello Earthlings

Greetings.
Kahjuks jäid ära eilsed ning tänased plaanid Silja seltsis.
Kui selle asemel ma olin kodus. Kannatasin 200km/h-st peavalu ning koristasin. Leidsin ka tahtmise teha veel ühe video. Panen selle ka siia(all). Promon veidi :D:D

Lugemine ei võta aga üldse vedu. Ma pole varem sellist jubedust lugenud..."Kuningas Oidipus"...masendav lihtsalt. Kui ma ei eksi, on mul loetud 12 lehekülge. Ma sain selle vaheajal... Seda lugedes ma suudan keskenduda umbes esimesed kuus rida, siis loen silmadega edasi aga mitte miski ei käi peast läbi. Mingi hetk avastan end juba teise lehekülje juures hoogsalt lugemas, kuid mul pole ainugi, millest jutt on. Vot täpselt nii tubli süveneja ma olengi. Siiani parim saavutus "süvenemisel" on olnud see, kui ma olen mõtetega mujale läinud ning mingi hetk avastanud end silmadega lugemas kuid mõtteis laulmas "Your body is a wonderland"i.. Ja siis pidin kaks lehekülge uuesti läbi lugema.

Paar päeva avastasin ka seda, et ma olen hirmus telekasõltlane. Täna on 15.jaanuar. Viimati vaatasin telekat aastavahetusel. Telekas võtab kogu mu aja... Aidake. Ma ei ole toimuvaga kursis.

Ja vend arvas täna hommikul, et on hirmus vahva mõte mind ehmatada. Ma just ärkasin pissihäda peale ja jooksin alla. Vanemaid ei olnud kodus. Siis kuulsin et keegi lukustab uksi väljast poolt lahti ning astub sisse. Selge, Krissu(tunnen pereliikmeid nende sammude, hingamise ja ukse sulgemise hääle järgi ära, kõik teevad seda omamoodi). Ta jooksis kohe trepist üles teisele korrusele. Arvasin et otsib mind, kuna  tavaliselt kukub ta kohe kolistama. Vetsust tulles läksin vaikselt trepist üles ja samal ajal hüüdsin Krissu nime. Vaikus. Järsku karjub ta mulle kapi tagabt :"BÖÖÖÖ!" Ma oleks peaaegu püksi s*ttunud ja selg ees trepist alla lennanud. Tal oli vähemalt naljakas.

Nägin ka haiglast unenägu. Olime vanematega Itaalias. Kuskil basseinis ujusime, mis asus keset linna, umbes nagu parkimisplats majade vahel. A siis ma avastasin, et seal lähedal on ka üks puhta veega kanal ( nagu seal on sellised, kus paatidega ringi lastakse) aga seal paate ei olnud. Ma otsustasin seal veidi ujuda. Ujusin kuni kanal kadus ühe maja alla. Ma muidugi ujusin majani ilusti. Ja siis järsku üks poiss( keda ma ka kanali ääre peal külkumas nägin) tiris mind majja sisse, lükkas mööda kitsast koridori edasi kuni jõudsime keldrikorrusele ning ta lükkas mind jõhkralt sinna sisse ja sulges ukse. Põrandast ukseni oli väike puust trepp ja käepide. Ma seisin seal trepi peal ja peksin ust ja karjusin. Siis oli mingi kammajaa vahepeal, suht mindfu**. Tuli välja et see oli kanala kus ei olnud kanu ( keldrikorrusel). Ja mingi hetk tuli see poiss tagasi ja üritas ahistada. Ronisin redelist ülesse ning oh üllatust. Keldri kohal oli kohe pööning. (See nägi välja täpselt nagu vana talumaja, seest kui väljast) See poiss ajas mind taga ja tal oli oda käes. Nii vahva. Ma leidsin hangu ( kes ei tea, siis see on kolmeharuline teravate otstega asjapuu heina tõstmiseks) ja hakkasin teda sellega torkima. Mida rohkem ma teda sellega sithisin, seda vihasemaks ja agressiivsemaks ta läks ja üritas mind odaga torgata. Natuke kummaline oli selle juures see et kui ma talle hangu vastu rinda surusin, siis see läks sisse, nagu plastiliini. Ja ta ei teinud teist nägugi. Seega see tegevus oli kergelt mõtetu aga ega ma selle peale ei tulnud siis. Lõpuks ma hakkasin rääkima temaga ja paluma. Ja kui ma ütlesin: "Kui ma sind seal kanali kaldal sinu vennaga nägin, tundusid sa hoopis teistsugune. Selline hooliv" siis ta hakkas nutma ja ütles, et ma ära läheks. Ma tahtsin majast välja joosta, aga see koridor, mida mööda ma sisse tulin, see muutus tupikuks ning ma ei leidnud väljapääsu. Kõik koridorid kuhu ma sattusin lõppesid sirge seinaga. Lõpuks see poiss aitas mind ise välja.
Selline haiglaselt psühh unenägu. Olen selliseid kummalisi veel palju näinud. (Teen täna veel teise sissekande unenägudest, muidu läheb siin asi segaseks kätte ära)

Aga videodest siis niipalju et...


See on tänane, Bruno Mars'i laul Grenade

Lisan siis neljapäevase ka. See on siis Train'i laul Hey soul sister.

Kui viitsite, täitke mu tänase viseo soov (kehtib mõlema kohta) :D
Adios amigos ja muud tegelased
                      -Geete

Comments

Popular Posts