Mulle meeldib blogi pildiga alustada, näeb kohe palju rõõmsam välja. Seekord on sissekande kaunistajaks mu kõuts Tiiger. Ülbe põikpõine enesekeskne vägivaldne armas süütuke hellust otsiv Tiiger.

Täna ärkasin suure ehmatusega kell 10:25 sõnumi peale. Alguses ma ei saanud midagi aru. Oleksin peaaegu voodist alla kukkunud.... Unisest peast ei tasu minuga mõistlikult käituda.

Pärast sõnumi läbilugemist sundisin ma end taas magama. Mingi aja pärast see ka õnnetus. Uus ärkamine oli aga umbes kell 2 päeval. Esialgu suutsin ma vaid aru saada, et kell on palju ja et mul on tappev nälg. Pärast 5 minutit lakke vahtimist vedasin end alla, imelikult vaikne tundus. Ja nagu ma ka arvasin, see vaikus peitis endas kõike muud kui vaikust. Meil olid külalised ja ka vend oli meil. Tema üle oli mul hea meel, aga külaliste ees ei ole eriti tore pidžaamas ja harakapesa meenutava soenguga ringi patseerida. Ära sain süüa ühe näruselt väikese kausitäie šokolaadi krõbinaid piimaga. Pelmeene ka praadida ei saa, imelik oleks veidi. Nüüd olen üleval juba umbes tund aega istunud, oodanud millal ma lõpuks normaalselt süüa saan.

Ees seisab ka üks raamat. "Kuningas Oidipus" on see nimelt. See on nii meeletult tõmbav raamat, et ma lugesin proloogist ära 13 lauset(raamat on kirjutatud luulevormis, seega üks rida on umbes pool lehekülje laiusest) ning peale seda lendas raamat kinni.

Ning positiivseid üllatusi veel oi kui palju. Esimese asjana, kui hoti avasin, passis mulle vastu imeliselt kaunis Farmi Gabrieli nägu. Veidi pärast seda ma avastasin, et täna on 4.jaanuar, see tähendab seda, et kuue päeva pärast kooli. Üleeile sain ma aga veelgi meeldivama üllatuse osaliseks. Mu msn ei tööta normaalselt, jookseb kokku koguaeg. Msni ma olen tänase seisuga kaks korda maha installinud ja kaks korda uuesti installinud, see  aga ei andnud tulemust. Ma skännisin arvutit, äkki leidub viiruseid. Üks leidus ning selle probleemi ma kõrvaldasin. Siiski, msn ei töödanud normaaselt. Siis ma panin tähele, et msn jookseb kokku vaid siis, kui lahti on ka Mozilla Firefox. Laadisin selle maha ning installisin uuesti... arvate et aitas ? Kuid kuna firwfox ei ole võimeline või lihtsalt ei taha avada ebuddy akent, installisin ma Google Chrome. Ka see arvas, et mulle ei tasu ebuddy akent avada. Vaid Exploreriga saan seda, kuid see aga ei meeldi mu Avast viirusetõrjele. Kõik on mu vastu pööranud.

Eile aga käisin üle pika aja koeraga jalutamas. Ta on hull loom. Muidu on küll selline loid ja ükskõikse näoga, aga ta vist vaid teeskleb seda. Tal on vaja iga hange iga viimanegi ruutmeeter läbi märgistada(aga kui põis on juba ammu tühi, siis on niisama ka tore ju jalga tõsta ja tarka nägu teha), kesed teed jää sisse on ju otseloomulikult vaja auke kaevata- kes teab mida huvitavalt sealt leida võib. Kõndimine ei tule kõne allagi, kus sa siis sellega. Lõpuks lasin ta rihma otsast lahti, vähemalt sain ise rahu.

Alustasin käte kreemitamist ning sellega meenus mulle kohe Piret ning see, kuidas ta aulas selle Kihnu-Ruhnu võimisiganes bändi esinemise ajal pool mu kreemis ära raiskas. Ta kätel oli nii palju kreemi, et sellega oleks ära saanud kreemitada terve klassi õpilaste käed. Ta käed oli kreemist valged ja libedad, peaaegu et tilkusid. Aga ta ise oli väga rahul ja ega ta ära ka ei öelnud, kui juurde pakkusin.

Võibolla lisandub täna miskit veel siia maile, aga praeguseks...

Adios amigos ja muud tegelased.
                         -Geete

Comments

Popular Posts