Geete kodus ja kodust eemal

Enne veel ma ei teadnud, kas täna tuled veel üks postitus või mitte, aga võta näpust, tuli. Ma kohe ei saa, ma pean siia ka pildi panema.
 See pilt siin on aga tehtud Kata külas , kus asub vana Tuhala koolimaja mälestuskivi(kuigi Tuhala asub Kata külast linnulennult umbes 4km kaugusel). Selle kõrval vana võimas tamm ning nende taga(veidi paremal) kaunis Tuhala jõgi, mis kord maa alla kaob ning kuskil kaugemal sama salapäraselt jälle maapinnale tuleb. Tegu on siis Baltimaade ühe suurima karstialaga, nagu ma aru olen saanud(ja on paraku ka tänu ärihaide ahnusele kadumisohus).
See pilt on tehtud suve lõpu poole Tammiku-Kata-Tuhala-Otiveski-Aruvalla marsruudil, mida ilusate ilmadega tihti rattal läbisin.

Käisin jälle venna juures abis. Eelmine kord aitasin teise korruse põrandat soojustada, seekord aga asju teisele korrusele tassida. Mulle millegipärast väga meeldib seal olla, osalt kindlasti ka sellepärast et oma elu esimesed 5 aastat möödusid seal ja sellest ajast on palju häid mälestusi, kuid ka sellepärast, et see on kuidagi nii kodune ja rahulik, kuigi 11 eemaloleku aastaga on seal väga palju muutunud.

Venna koer Rolli on juba suureks kasvanud. Ta ei lähe vist isegi varaste peale nii kurjaks kui varjude. Paras naaskel on ta küll. Ta teab väga hästi, mida ta tohib ja mida mitte, aga talle nagu meeldiks selle piiri peal käia.

Tänan ka Laurat, kes soovitas vaadata devianarti looduspiltide asjus. Leidsin üsna kiiresti täpselt sobiva pildi . Aitäh:)

Adios amigos ja muud tegelased.
                 -Geete

Comments

Post a Comment

Popular Posts