Muhviinid ning kaunis koolivest

Tere. Hetkel on tegelikult veel "muhviinide" , nagu mu ema neid nimetab, küpsetamine pooleli. Maitsvad muhviinid igatahes - põldmarja ja kakao omad. Ei näe just väga isuäratavad välja ( esimesed muhviinid, mida elus teinud olen) kuid maitse on parem kui väljanägemine. Algne arv - 60 ja 70 vahel. Hetkel alles - 30 ja 40 vahel. Mul on suur pere ja enamus oskab just siis kohale tulla, kui küpsetan. Ma isegi ei öelnud neile(ju on neil siis hea haistmismeel)

Ning siis ema ütles mulle : Ass your bag and go õppima...
_______________________________________
-Kuidas öelda "võta"?
-Go
-Ei ole, "go" on mine
-olgu olgu, tegelikult on "ass"
-Sa teed nalja v?
-Ei tee, ausalt on ka "ass"
-Ass your...kuidas on "kott"?
-bag
-nüüd sa küll mõnitad mind !!!
- no kus ma siis mõnitan. Kirjutatakse B-A-G , hääldatakse "bäg"
-Olgu, ass your bag and go õppima !
_______________________________________

Siis ma enam ei suutnud ja naersin, kuni põlved läksin nõrgaks. Seejärel ma sain pajakindaga.

Ema sai aga kuskilt kalendri, mida kaunistasid vanad veneaegsed pildid. Ühe pildi peal olid paljad mehed paadisillalt vette hüppamas. Ma vaatasin pilti ja ütlesin:"Okei, kiirelt järgmine." Siis Stina krahmas käest ära ja hakkas kõva häälega lugema( üks, kaks, kolm. Vaatas võimalikult lähedalt seda pilti). Pakkuge mida ta luges... ?
Ei, ta luges kõigest mitu inimest pildil oli.

Kübar oli ka väga kaunis oma sinises koolivestis. Väikeseid algklassi poisse-tüdrukuid oli päris armas vaadata klassikaupa, kui kõik siniste vestidega ringi vurasid. Aga Kübarat nähes hajus see arvamus. Ta nägi sellega jube välja

Hetkel lõpetan, võib veel midagi lisanduda.

 Adios amigos ja muud tegelased.
                           -Geete

Comments

Popular Posts