Tere

Deem, enne jooksis arvuti kokku ja jutt oli pooleli.
Igatahes...eile oli vaja ära anda/saata kehalise referaat. Siitam mainis mulle, et mul on aega täpselt kella 24:00-ni, ei minutitki rohkem. Pool ööd tegin seda nõmedat referaati kuid jõudsin selle siiski valmis kümmekond minutit enne keskööd. Siis meenusid mulle Siitami sõnad ning ma otsustasin oodata õiget aega. Täpselt kell 00:00 enda kella järgi panin kirja teele. Done !
Täna kehalisse minnes Siitam muheles ning rääkis, et enne keskööd ta magama poleks läinud, kavatseski oodata 00:00-ni, et näha kas ma õigeks ajaks ära saadan. Ning siis ta veel lisas :"Geete, su referaat tuli täpselt 23:59" ... sellest tegin ühe järelduse... ma peaks oma kella õigeks panema.

Täna vahetati ka rühmatunnid keemias ja füüsikas ära. Meie rühmal pidi olema füüsika aga oli keemia. Klassis oli jubekülm. Võtsin oma kordamisküsimuste lehe ja läksin istusin Pireti kõrvale põrandale radika juurde. Õpetaja ka ei öelnud midagi, vähemalt ma töötasin tunnis kaasa.

Praegu aga laamendab kass. Sööb mu patsikummi, ronib mööda lauda, hõõrub per*ega kuvarit, üritab mööda ahju üles ronida, teeb külglibisemist mööda parketti peaga vastu seina  ning isegi kirjutab : w35tv4 ttttttttttttttttttttttttttttttttttt .   
Ahjaa, ja unustasin laua peale taldrikusse oma pajaroa, selle sõi ta ka ära.

Peaks vist muidu kirjandit kirjutama hakkama...

Comments

Popular Posts