Liiter keefiri, käsigranaadid ja aneemia

Nädalavahetus on juba möödas... pole korralikult alanudki veel, nüüd pean juba esmaspäevaks õppima.


Peo teemariietus oli cowboy. Kõige paremini said sellega hakkama Risto, Veronika ja Joel. Mihkel oli aga ainuke indiaanlane.

Liisuga sai jama küll. Alguses kadusime sauna eesruumi kisklema, mölemal olid lõpuks käed veidi veriseid küünejälgi täis.
Hiljem läks jälle sõbralikuks kismaks, aga lõppes see sellega, et ta lükkas mu dussiruumi ja tõmbas lae kohal rippuvast pangest mulle korraliku vee kaela. Läbimärja, tilkuva ja läbikülmununa siirdusime Liisuga teisele korrusele pükse vahetama. Pluusi polnud muud võtta, aga Liisul olid õnneks kahed teksad, ühed ta loovutas mulle. Enda teksad jätsin ma sinna teisele korrusele radika peale kuivama.
Hiljem sai väikseks kättemaksuks Robetiga Liisu teksad ribadeks tõmmata. Lõpuks said ta pikkadest teksadest lühikesed, ning nii tatsas ta ülejäänud õhtu ringi. Ta lubas kättemaksu ning ka Veronika ütles, et ootab huviga, mis edasi saama hakkab, kes kellele kuidas kätte maksab. See on meie puhul tavaline, kui arvestada seda, et ka sirkli perse löömine ei ole eriline eneseületus. Liisul see aasta tagasi õnnestus, päris edukalt ja päris valus oli, kui aus olla.

Hiljem, kui teksade järgi läksin, avastasin et neid ei ole. Keegi pidas meeliülendavalt geniaalseks ideeks mu kuivama pandud teksad teise korruse aknast alla visata. Küsimusele "kus mu teksad on" sain ma tagasihoidliku vastuse :"Ma ausalt ei teinud seda, aga ma tean kus need on"  Loomulikult varikatusel. Õnneks see ei olnud eriti kõrge ning sain need omal jõul kätte. Ning loomulikult polnud need vaid märjad vaid ka lund täis sadanud.

Muidu oli täitsa tore. :) Beer Pong oli ka täitsa tore mäng, alguses vaatasin pealt, hiljem otsustasin juba ise ka osa võtta. Njaa, ja ma ültesin, et ma ei joo. Selles mängus tuli seda teha, aga ei kurda.


_________________________________________________________________________________
Leidsin ka oma eelmise aasta päeviku, milles on oma viie ja poole leheküljelise koha leidnud läbi aasta öeldud naljakad ütlemised jms.

**
Maili Hepner : "If you'll become a doctor?"
Art : "I'll get..."
Hepner : "You'll get AIDS !!! hahahaha!"

Comments

Popular Posts