Reede

Täna sain Piretilt raamatu "Rasedusarmid" millesse ma juba esimese lehe juures totaalselt armusin. Ning ei, see ei ole naistekas, nagu pealkirjast arvata võiks. "Rasedusarmid"-ele eelnev ja ühtlasi ka selle raamatusarja esimene osa oli "Joomahullu päevaraamat" on ka mu absoluutne lemmik. Soovitan kõigile, kes naudivad nilbeid ja ajuvabasid nalju ning taluvad roppusi. Selles raamatusarjas on veel raamat(uid), täpsemat infot küsige Piretilt.
Tänase päeva jooksul koolis lugesin ma 155 lehekülge (vahetunnid + loeng + keemia) ning naersin omajagu, ei saanud silmi raamatust lahti.

Pildistamine oli täna ka, nukker tunne tuli peale, kui fotograaf mind pilguga mõõtis portreepildi ajal, esimese matsuga vist ei jaganud ära, kas olen poiss või tüdruk... tuleb ette. Muidu oli kõik tore.
Ainult et juba teist päeva järjest tõmbasin sööklas kaardi valet pidi läbi. Ega vanale koerale uut trikki ei õpeta...

Mu armas viigipuu kasvab ka tublisti, pole isegi ära kuivanud veel ja puha.

Aga nüüd tsauka, ma Joonase juurde mingit filmi vaatama

Comments

Popular Posts