Kanepikommike ja uus algus



Lõpuks leidsin aega ja viitsimist kirjutamiseks. Tõmbasin oma leopardimustrilise teki tugevamini ümber ning tõstsin klaviatuuri võimalikult lähedale....

Sai alustatud teatud mõttes puhtalt lehelt :)

Koolis lähipäevil pole midagi väga erilist juhtunud, suhteliselt tavalised koolipäevad. Kuid kuidagi tuleb ka neid lõbusamaks muuta , eksole.
Esmaspäeval peotants oli mõnus, nalja sai ka. Paar head nalja sai matemaatikas ja ajaloos visatud. Esimene on liiga õel, et jagada.
Ajaloo nali oli aga järgmine(kõik ei mõista) :

Ivanova : Ja leheküljel 27 räägib siis Pippin Lühikesest
ma : Natuke mõnitav nagu
Piret (Pipi) : Kuidagi hinge läheb...

Ajaloos tegelikult ei ole vist ühtegi tundi olnud, kus Piretiga tähelepanelikult kuulame, alati on midagi paremat ja huvitavamat, mida teha. Viimati leidsin enda pinalist mustaks läinud ibumaxi tableti, selle värvisin kollase ja roosa markeriga üle, ühele poole kirjutasin LSD :) ja teisele poole kanepi komm. Panin selle vastaslauale Tannari ette. Rääkisin, et see on kanepi komm ja see on tema oma. Mattias ja Tannar lahkasid seda tabletikest natuke aega ja siis loovutasid meile tagasi. Tahtsime selle alguses ajaloo klassi kapi peale jätta kuid siis tekkis geniaalne idee panna see hoopis Mäesalu lauale. Kahjuks läks see muusika klassi jõudes juba meelest.

Edasi on nagu kerge mäluauk, ju siis ei olnud midagi sellist, mis oleks võinud meelde jääda.
Täna oli ka suhteliselt sisukas päev.
Kaks eestikeelt järjest kassisid ära. Mul võib olla suur käekiri või siis pisike vihik või mõni muu hea põhjus, miks ma seitse vihikulehekülge sain täis kirjutatud. Või oli põhjuseks hoopis see, et me mõlemad tunnid lihtsalt kirjutasime ja kirjutasime... Kui õpetaja klassis ringi käis, vajusid silmad vägisi kinni. Nagu päkapikud trambiksid silmalugude peal. Ning iga kord, kui Oksaar midagi vähe kõvema häälega üle klassi ütles, siis pea naksatas jälle püstisesse asendisse. Peaaegu kaks tundi järjest tegin sujuvaid pearinge, kord lahtiste, kord kinniste silmade. Ma ei saa siiani aru, miks ma nii väsinud olin/olen. Magama läksin vähemalt 2 tundi varem, kui tavaliselt.

Liisuga oli ka suhteliselt omapärane sõnumivahetus.

Geete : Was machst du, kleine stinkest Vibrator? See tähendab : mis teed, kullake? Jõukasse lähme?
Mari-Liis : no ma ei usu:d. Igaljuhul albert krooniti piiskopiks. võnnut piiratakse. toimub ümera lahing. viljandit piiratakse ka ja eestlased jäävad alla. siuke värk et mul tlns mäng. 4 on väljasõit:) so next week maybe? :p

esimene mõte oli, et kas Liisu on pea peale kukkunud.


Füüsikas valmistusime kontrolltööks. Ma töötasin suurepäraselt kaasa, 45 minutiga joonistasin kolm A4 suurust pilti. Kui ma poleks seda teinud, oleksin ma lihtsalt magama jäänud.

Meediat asendas aga direktori õde Ants. Väga hariv ning sisukas tnd oli. Ants ütles Alale, et ta on jobu :)
Terve tund sai väga kõvasti naerda, alati oskas keegi midagi geniaalset öelda või teha. Lõpuks soovis Ants näha interviuud, millega keegi klassist hakkama saanud oli. Muidugi olid kõik nõus näitama, aga mitte interviuud vaid hoopis YouTubest videosid, kuidas venelased peakat vastu jääd hüppasid ja kuidas pandapoeg aevastas jne. Ants vist arvas, et need ongi interviuud, naeris kaasa igatahes.
Lõpuks mängiti ühte mängu(nime ei mäleta) kus kolmandale leveli lõpus tuleb selline rõve pilt ja hääl. Ma küll teadsin et see tuleb ja püüdsin end selleks valmistada, aga ma ehmatan alati selle peale, isegi siis, kui seda kaks-kolm korda järjest mängin või kui vaatan videosid, kus teised selle peale ehmatavad. See kord ka siis.. Kiljusin ja magnetid, mis käes olid lendasin minema. Pärast ei leidnudki üles. Vähemalt teistel oli lõbus.

Kodus sättisin end mõnusalt teleka ette teki sisse. Alguses istusin, siis olin juba poolistukil. Lõpuks olin maas pikali peki sisse mähitud, mõnus ja soe oli. Ma olen vist koer, mulle meeldib põrand.
Siis peksti sealt mind üles ja siirdusin kohe enda tuppa magama. Kaks tunnikest ehk magasin ära, siis pidi õppima hakkama. Füüsika... terve õhtu läks selle nahka. Kuigi ei usu, et kiiruse ja kiirenduse kohta omandatud teadmised mul väga aitavad parandada mu füüsika keskmist, mis on 1,9  :D:D Jeei for me!

Kell on märkamatult juba üks minut üle südaöö tiksunud. No, nüüd juba kaks. Päevikusse vaadates meenus, et kahe päeva pärast on mu "teine sünnipäev". Aga mitte ainult minu, vaid ka kolme lähedase inimese.

Head Läti iseseisvuspäeva kõigile ja jällelugemiseni ! :)


(Kurja, kuidas ma ehmatasin! Tahtsin üles laadida ja siis ütles, et error. Mu tund aega tööd ja vaeva oleks peaaegu raisku läinud.)

Comments

  1. Attractive component to content. I simply stumbled upon your blog and in accession capital to say that
    I acquire actually enjoyed account your weblog posts.
    Any way I will be subscribing to your augment and even I success you get admission to constantly quickly.


    My webpage; Www.youtube.com

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts