Päev4 - "List 10 things you would tell your 16 year-old self, if you could."

Eile ei jõudnud töö pärast seda postitust teha, seega mida muud ikka üle jääb, kui see lihtsalt täna teha.
Nagu öeldakse, et eks see tagantjärgi tarkus on kõige parem tarkus. Paraku aga ajas rännata veel pole võimalik, seega selle tarkusega pole suurt midagi peale hakata. Kui siis ainult tulevikus mõnda vahvat viga vältida...või siis lastelastele rääkida. Juba ette tean, et see nimekiri saab olema minu jaoks piinlik, aga kuna siiamaani olen blogis asjadega suht aus olnud, siis milleks seda suhtumist muuta. Ehk siis ma panen kirja asjad, mida tõesti-tõesti ütleks 16 aastasele iseedale, mitte a'la "Austa oma ema ja isa" stiilis lauseid.


1. Austa oma ema ja isa
2. Ära jäta kooli teisejärguliseks st pinguta ka siis, kui viitsimist pole
3. Jää iseendaks. Alati. (Seda ütlen ma ka teile kõigile)
4. Ära mine nõelravi arsti juurde täis peaga.
5. Ära oksenda ta trepi kõrvale
6. Ära ütle talle, et see on selle pärast, et sõid hommikul liiga palju putru.

(Ma tahaks selle asjaolusid seletada, aga kardan, et see teeks asja ainult hullemaks.)

7. Ära suhtu kellegisse eelarvamustega. Maailmapilt muutub nii palju, kui vaadata kõiki võrdsetena.
8. Hommikuhelbed on põhjusega HOMMIKUhelbed. Need ei asenda lõuna- ja õhtusööki. Mis ma sellega öelda tahan, on see, et ära ole koos inimesega, kes manipuleerib ja ahistab.
9. Olen su üle uhke, et saatsid ta pikalt ja valisid Jeesuse.
10. Oled teinud vigu, kuid sellega, et blogi hakkasid kirjutama, tegid õige otsuse.


Comments

Popular Posts