Päev 1 - "List 20 random facts about yourself"

  1. Üks kord, kui ma väike olin, tõmbas vend mul akna abil hamba suust välja. Just use your imagination. (ps. ma pole seda hammast siia maani üles leidnud)
  2. Armastan igasuguseid lõhnaküünlaid, kuigi ma ei põleta neid väga tihti.
  3. Mul oli kunagi vene kääbushamster, kelle ma õpetasin koputuse peale tulema puuri ukse juurde ja ta teadis, et saab maiust. (zooloogia vallas võib selle lugeda mu suurimaks saavutuseks)
  4. Tegelikult mulle väga meeldib kirjutada, kuid ma ei näita seda kellegile. Te võibolla mõtlete, et mis kasu sellest siis on, aga vähemalt saab hea tulehakatise
  5. Ma uskusin päris mitu aastat, et ma olen adopteeritud, kuna mu vennad olid päris veenvad.
  6. Vananenud kreemide, kosmeetika ja küünelakkide ära viskamine on päris suur eneseületus. Ma võibolla ei ole neid viimased kaks aastat tasutanudki, kuid sellegipoolest on süda alati raske, kui seda tegema pean.
  7. Väiksena vaatasin ma hästi palju multikaid ning iga kord, kui vanemaid ei olnud kodus, ma katsetasin, kas NÜÜD LÕPUKS OMETI on hakanud mu supervõimed mingitki moodi välja paistma. Ehk kas ma suudan ronida nagu Spiderman või kakelda nagu ninjakilpkonnad või kasvõi lennata nagu Superman. Sellega seoses ka lugu, kuidas küüni katuselt vihmavarjuga alla hüppasin, kui ma umbes 8-aastane olin. Aga näed, siis veel lennata ei osanud.
  8. Keegi kunagi õpetas mulle sellise imelise lifehacki, et kui sul on midagi head, siis ära söö kõike kohe ära, vaid pane paar tükki tagavaraks ja teine kord, kui jube magusaisu on, siis hea kohe võtta. Ma tahtsin seda kohemaid järele proovida, kuid mul ei olnud komme käepärast, seega ma võtsin salaja suure tüki ema küpsetatud napoleoni koogi kihist (kes siis ei tea, siis napoleoni kook tehakse mitmetest kihtidest. Koogi sees on need pehmed, kuna on kreemist läbi imbunud, aga kui need on värskelt küpsetatud, on need kõvad ja väga muredad) ja peitsin selle endale padja alla, kuna tol momendil tundus see täpselt ideaalne peidupaik. Mul mitu päeva ei olnud erilist magusaisu ja ühesõnaga see muutus seal padja all küpsisepuruks ja ma magasin umbes 3 päeva silmini küpsisepurus ja ootasin seda kauaoodatud hetke, mil magusaisu tuleb ja saan selle nahka pista. Ma olin siis umbes kuuene.
  9. Mulle meeldib kokata, proovida erinevaid toite ja köögis improviseerida.
  10. Mind huvitab evolutsiooniteooria, kuigi ma ei usu sellesse sellisel kujul, nagu seda õpetatakse.
  11. Laiskadel päevadel ma pigem nälgin ja ütlen, et midagi pole süüa.  Külmkapp olgu või puupüsti täis, kuid kui seal pole midagi lõunasöögi sarnast, mida võiks kohe süüa või mille valmistamiseks kuluks maksimaalselt 5 minutit, siis seal lihtsalt ei olegi absoluutselt mitte midagi süüa.
  12. Olen väga võistlushimuline. Isegi kui väidan, et ei ole. Isegi kui käesolev tegevus ei ole kuidagi võistluslik.
  13. Ma olen ise tihti see nö touchy person, aga kui mind mingilgi moel puudutab inimene, kes mulle väga ei meeldi...
    steve harvey dont touch me reaction gif


  14. Mul on arvutis terve kaust gif'e ja ma ootan seda muinasjutulist päeva, mil saan mõne neist käiku lasta. Ühesõnaga mulle meeldivad gif'id.
  15. Ma juhtun vahetevahel unes rääkima. Vahel on ka nii, et kui keegi mind unest äratab kuid ma pole ärkvel, vaid pigem poolunes, siis ma tuimalt sõiman kõigil näo täis ja torisen ning hommikul ei mäleta juhtunust midagi. Olen ka telefonile niimoodi vastanud.
  16. Olen toidu suhtes päris valiv. Näiteks ei söö ma punast peeti, maksa, loomaliha, toorest sibulat, kala (mõnda üksikut), ube, margariini, tatart ka hea meelega ei sööks, suitsuvorst, erinevaid seeni ei söö, sült, rasvane liha jne
  17. Ükskord väiksena läksin vennale kallale, kui ta veel magas, sest ma nägin unes, kuidas ta mu barbi nukul pea otsast võttis.
  18. Mul pole mitte kunagi mitte midagi selga panna, kuid riideid on nii palju, et ei mahu kappi ära. Aga siiski pole midagi selga panna. Samas on see vist iga naisterahva probleem.
  19. Ma tunnen end isiklikult puudutatuna, kui keegi võtab üle mõne mu lemmiknalja ja siis kasutab seda minu ligiolekul.


  20. Mu kunagises liivakastis saaks vist edukaid arheoloogilisi väljakaevamisi teostada, kuna ma matsin sinna ilmatumalt palju surnud konni, linde ja hiiri, sest mul oli neist nii kahju ja minu arust väärisid nad korralikku matust. Panin neile isegi ristid püsti ja korjasin lilli.

Comments

Popular Posts