Päev 7 - "What is your dream job and why?"

Mul ei tule iga päev postitamine just kuigi sujuvalt välja. Vabandame. Üritan end parandada selles osas. Ehk siis täna tuleb kaks postitust, eilne ja tänane. 


Ei oskagi kohe nimetada oma unelmate töökohta. Võibolla selle pärast, et mul otseselt ei ole seda. Meeldib teha paljusid asju. Samas mõned kriteeriumid on.
Näiteks võiks mu unelmate töökoht endast kujutada väljakutsuvat ja loomingulist tööd. Kunst mulle meeldib, nagu te ehk teate. Samas võiks olla ka tihedam suhtlus erinevate inimestega. See võiks olla seoses kunstiga, nagu ma juba mainisin, samas ka loodusega. Maastiku arhitektuur kõlab hästi, hmm?
Aga noh, samas tahaks ka läbi lüüa armastatud alas ehk siis ei tahaks kogu karjääri vältel kellegi heaks "neegerdada" ja tema taskuid täita. Eriti, kui see inimene on ahne.

Näitena võin tuua ühe ülemuse (nimesid pole tarvis nimetada) (ps. ise pole sellise alluvuses õnneks töödanud), kes kärpis töötajate palku, kuna "firmal ei läinud väga hästi", samas ostis endale sellel ajal suure valge jahi. Minu arust kõlab üsna loogiliselt. 
 

Comments

Popular Posts