Ha en fin dag

Uskumatu, kuidas igatsen kevadilmasid. Mitte sulaveest nõretavaid ja mudaseid vaid sooje ja lumest puhtaid. Või veel parem - tahaks juba ujumas käia ja muidu solberdada.
Kuna ema töö juures on pisike jõukas, siis on plaanis seda võimalust hakata varsti ära kasutama. Praegu on veel ilmad külmad ja see ruum selle tõttu ka üsna külm. Aga kui ilmad lähevad soojaks, siis peab selle asja ära tegema. Kui muud moodi hästi ei lähe, siis pumpan end üles ja saan vähemalt kapina kuskil klubis tööd. Hahaha... hea unistus. Ma ilmselt jaksan vaevalt kangi ilma raskustetagi tõsta.

Näete jah, need on meie aia esimesed lumikellukesed. Ruutmeeter pruuni maad kesed lumehunnikuid.





Tegin munadepühadeks muffineid. Sees oli aprikoosi tükid ja peal martsipan...yumy yum yumsies.






 Meow meow meow meow meow meow meow meow meow meow meow meow meow meow meow.



Mu toas on koera kuju, suuruselt umbes annab taksi mõõdu välja. Riko läks mu tuppa ja siis täie turboga jooksis välja, näitas näpuga selja taha ja haukus ning urises. Sokid ei haaranud hästi parketi peal ja pani kõhuli käna ja libises mööda maad edasi.
Riko käib mu asju varastamas ja siis tuleb jube moosivarga näoga mu juurde neid pakkuma. Enne tahtis liimipulgaga huuli ka määrida. See oleks ilmselt päris hästi lõppenud..

Paha ja uimane on olla. Lähen pikali ära ja mökerdan veidi liimiga.



Riko ütleb ka head aega!

Head õhtut.
-Geete.

Comments

Popular Posts