Metsameesteühistu tegevdirektor.

Jah, just nii ongi. Bööööh, kui vässväss.
Neljapäeval oli Steffi minujuures, tegime metsas vee kohal langenud hulpivate puude peal seiklusrada, avastasime varemeid ( tema avastas, ma olen nede keskel üles kasvanud), ammutasime energiat Käharpea männi heas energiaväljas , jõime teed ning rääkisime pikalt laialt. Ja midagi enamatki .. .:)(ei, mitte midagi pervertset) Magama jäime umbes pool kaks (Y) :D
Reedel oli koolipäev küll väga lühike, kuid kummaliselt väsitav. Peale seda läksime Marise ja Mari-Liisuga Oma moodisse. :) Natuke lühikeseks jäi aga ei ole hullu . Ning õhtul Hagerisse kinoõhtule. Olin ka fotograaf. Mõnus oli. Film, mida vaatasime oli The Book of Eli. Mis siis, et seda näinud olin, emotsioon oli ikka sama. Väga hea film, soovitan :) Ma sain ka päästetud :)Koju jõudsin vist umbes poole kaheteist paiku, ei tea täpselt. A nii kui pea patja puudutas kohe magasin.
Täna hommikul peksti aga kella 11 paiku ülesse. Metsa vaja minna. Õüäöüõhh.. Aga ei kurda, vahva oli. Möllasin mootorsaega ka, isa langetas ja ma teise saega laasisin ja tükeldasin. Tänasest füüsilisest tööst käed värisevad. Käisin vahepeal "järve" peal kurke ja tomateid ka pesemas oma katkiste kummikutega ja värisevate kätega. Päris soojendav oli.
Homme aga pean end varakult üles peksma -  teeme teenistusel Kreetega duetti. Aga praegu olen ma piisavalt väss et end välja vabandada mingi ülipika autobiograafia kirjutamisest, nagu mul tavaliselt kombeks on. Võibolla õhtu poole blogin veel, kuid kes teab. Homme kindlasti :)

Adios amigos ja muud tegelased
   -teie Geete

Comments

Popular Posts