Creationable

Tegin 23,4km rattasõidu, mille käigus nikastasin persenärvi ära (Y)
Täna päevitasin kenasti bikiinilipsu selja peale. Success.
Roomasin masinate all mutrivõtmed pihus ja keerasid polte lahti. Olin ka abiks. Täidsa mehaaniku tunne tuli peale. Sellega seoses meenus, kui klassijuhataja kunagi küsis, et mis ma peale gümnaasiumit teen. Vastasin, et jätkan pere traditsioone ja lähen mingit eriala omandama, kas siis mehaanik ( isa), tisler ( Andres), kokk ( Krissu). Ta alguses võttis tõsiselt.
Ma millegipärast kardan ka seda, et ta võttis mu ekskursiooni soovitust tõsiselt. Küsis klassilt, et kuhu võiks ekskursioonile minna. Keegi vastas, et akvatooriumisse võiks minna ( oli vist akvatoorium). Õpetaja arvas, et pole mõtet, seal käidud. Esimene riimuv sõna mis mulle pähe tuli, oli krematoorium ning loomulikult avalikustasin ma selle arvamuse enne, kui see mu ajust läbi käis..

Kuna ma olen suhteliselt väss ja siia midagi kribada ei jaksa, siis ma teen teile väikese pildinaariumi. Lisan ehk paar kommentaari juurde.

Tammikus müüa kasvuhoone koht ja vaiad. Vaja ainult kiletada. Soovi korral helistada mulle.

Kui ma 18 saan, kolin sinna :)

Avastasin Niagra fall'i

See tekitas ikka korralikult kõhedust...

"Kes on vangistuses kasvanud, ei oska käituda ka siis, kui müürid ta ümber lagunevad"

Kärbunud ülakehaga.

Piktšurpruuf, et kohal käisin.

Kes iganes sa ka poleks, härra või proua tundmatu. Sa saavutasid oma eesmärgi, avaldasid muljet. Sa oled vist parim eeskuju ja sadade kui mitte tuhandete iidol.


see oli siis piktšurpruuf tänasest.


Adios amigos ja muud tegelased
     -teie Geete

Comments

  1. Haha, alati irnun vähemalt MÕNE su lause üle :D. Piltide kommentaarid omavad (Y). Jätka samas vaimus

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts