Tonkaja kiška

Täna siis jälle hommikust kohe nõelasurkimis protseduure saama. Täitsa tore oli, täna oli minuga samaaegselt üks vanem vene nasiterahvas, jube energiline ja tore tundus. Ja kuna nõeluja on ka venelane, siis rääkisid nad ilmselgelt venekeeles. Ma lihtsalt naeratasin ja haigutasin. Ja siis sain veel kiita ka. Ma ei tea, haigutamine pidi nõelravi ajal jubehea olema. Eesti keeles rääkis see naine mulle vaid oma poegadest.. :D
Täna sai siis jooksmise asemel 2 korda rattaga Kohilas käidud, teine kord siis pigem trenni mõttes. Käisime Maiuga koos jooksmas :) Jäime vihma kätte a pole hullu. Meeldis.
Tundub et olen ka teda oma trennipisikuga nakatanud. Tegime diili, et jookseme iga õhtu ja teeme kõhulihaseid (kuni kooli alguseni vähemalt) ja korra nädalas käime ka koos jooksmas. :P
Õhtu oli vägatore . Naerda sai korralikult, rõõmustatud sai ja ka palju muud. Emotsiooniderohke, mis muud.

Hommikul Kohilas leidis aset ka selline tore sündmus, et kuna ma jõudsin 15 minutit enne õiget aega, mõtlesin, et löön aega surnuks. Tegin kooli ees tiiru, sõitsin siis autosilla alla ja jäin vaatama. Vahva vaatepilt oli tõepoolest. Kümme parti olid reas, kaldal peesitaja tegi otsa lahti ning peaaegu et sirges rivid kivide peal istusid pardid ( loomulikult mitte kõik ühe kivi otsas, ega nad puntratantsu ei teinud). Enamus olid rõngas, nokk tiiva all aga üks seisis veel nagu toonekurg, magas nina tiiva all ja ise seisis ühe jala peal. Vaatasin päris mitu minutit seda ilmaimet. Ei pannud tähelegi, kuidas üks umbes 40-ndates meesterahvas suitsu kimudes lähenes. Viskas mitu korda pilgu minu pihta, et aru saada, mida ma nii keskendunult jõllitan. Lõpuks sai aru ja siis arvas, et peab ka olema osa sellest ilmaimest, mida kaema tulin. Jalutas uhkelt sinna pardirivi etteotsa ning jäi meetri kaugusel kaldal asuvast pardist seisma ja vaatas siis kord minu poole ja kord partide poole.
"Kuule mees, oled omaarust jõle part jah?"
Ma tegelikult ei öelnud midagi aga no tule taevas appi, ega ma teda vaatama ei läinud. Ja mis tal peas oli ? Kas mina blokeerin tal vaadet oma mitte-küll-nii-koguka-kehaga-nagu-tal ?
Lihtsalt istusin tagasi ratta selga ja panin minema. Tükk aega muhelesin veel selle mehe pihta.. Kohutav maskeeruja, kui ta üritas parti meenutada...


Adios amigos ja muud tegelased
   -teie Geete

Comments

Popular Posts