Sul suhkrut on?

Päris ausalt, regulaarse postitamise all ei pidanud ma seda silmas, et päevas mitu korda hakkan seda tegema, nagu praegu välja kukkunud on.
Aga asi on nii, et ma olen Kelli juures, Kelli jutustab Kimiga. Ootan kuni valgemaks hakkab minema, siis löhen koju ära. Veidi kõhe on. Senikaua maandan oma mõttelendul äbi näppude siiasamasse blogspoti.
Teate... kui meiesuguseid idioote siin maa peal ei eksisteeriks, oleks elu ikka kole igav.
Te ehk võite küsida, millega me hakkama saime ? Ei midagi erilist.
Meie jaoks ei midagi erilist vähemalt aga naerda sai oi oi kui palju.
Kui soovite veidi taskuraha, proovige esimesena töna hommikul kiirelt Prilli poe trepil ära käia. Paar senti kukub :D

Ning soovitan teile, kallid kaaskodanikud, mitte sms'ida sõites rattaga pimedal tänaval... see asi võib lõppeda nii, et te sõidate piirdesse sisse, olete külili maas ja naerate nagu segane, samal ajal kui paar täiesti võõrast inimest mööduvad naeru tagasi hoides ning jõllitades. Aga noh, kui keegi teine nalja ei tee, siis keegi peab ikka tegema.

Päev möödus vahvalt, sai Silja sünnal käidud, ringi tripitud, trollitud ja muud. Vähemalt jääb see meelde mõneks ajaks.

Siiski ei saanud ma täna mitmetest kirjavahetustest aru. Kirjas oli nagu üks, kuid sellest või välja lugeda midagi muud. Eriti nõme oli see, et ma ei saanud kummagist aru.. oot, ma loen neid veel korra, ehk jõuab nüüd miski kohale paremini.... mmm... eip -suht blondiin.

Kell on 3:16 hommikul, und ei ole, janu on, vett ei ole, koju minna ei saa - ma ei saa isegi aru kas õues on pime või valge, kuna Kellil on akna ees mingi reaalne villane söösevõrk, mis ei lase peale sääskede ka midagi muud läbi. kohe varsti vudin koju, siis vb toimetan veidi, pole mõtet kahetunnise unega end mõnitada. Siis ajan kodus paar asja korda, teen researchi, võtan ehk vennagagi ühendust. Vaatab, kas tänaöine kalastustripp toimuma saab. -Kui saab, siis ootab mind päeval ees magus uni.. kui ei.... siis ootab mind päeval ees magus uni. Ükskõik mis l'ppeesmärk ei oleks, on päevane vahepala vähemalt mönuuus. Pole ammu normaalselt magada saanud. Eile öösel läksin ju mingi poole seitsmest tuttu. Hommikul.
Haigu-haigu... ei ole tegelt üldse und :):)

igatahes, ma jutustan nüüd kellile oma elulugu... teda hakkas huvitama, unejuttu soovib vist.
Tsauki.
Teie G

Comments

Popular Posts