It's so sexy

His laugh..

Igatahes. Mis siis täna plaanis on ?
No, olen tubli kodanik, korrastan veidi elamist. Peale seda ootab Silja oma koduõue grillima. Sinna tuleb aga rattaga vurada. Praegu ongi minu jaoks mõistatus, kas ma jään Silja juurde ööseks ja tulen homme rattaga koju või siis tulen öösel, olen Kellile toeks, kui ta peaks juhuslikult liigse alkoholi tagajärjel liig tihti kraavi poole vajuma oma ratta seljas.
Vaatab siis, kuda minema hakkab.
Hommik on lebotades Bruno Marsi saatel möödunud. Kes siis veel...

Viimasel ajal on suhteliselt töpla tunne peal olnud.
Täna olin mingi poole seitsmeni (kui mitte rohkem) üleval, kuulasin muusikat, kirjutasin laulu ja luuletust. Laul ei edenenud aga luuletus tuli 13 salmiline. Korralik igatahes. Tegelikult umbes kuuenda salmi pealt panin käest ära ja võtsin eesmärgiks magamise. Paar minti sain pikali olla, kui kuskilt kanalisatsioonist hakkas pähe voolama igasugu riimuvaid lauseid seoses selle teemaga, millest kirjutasin. Mõte jooksis kiiremini kui käsi suutis seda kirja panna. Loo moraal - viljakat lüürikat saab kõige paremini kirjutada pärast ülevaloldud ööd viie-kuue paiku hommikul.

Okei, tegelikult ma sattusin siia juhuslikult, polnudki kavas siia veel midagi kribada. Aga no, ma siis jätkan oma algsed ülesannet. Baybay.

-teie Geete

Comments

Popular Posts