Update on haircut

Mulletit ei saanudki! Oh õnne

Issanda ristivägi kui hea on, kui keegi teine su pead peseb. Kui mul poleks plaani sinna tagasi minna, siis oleks palunud, et teeksid seda ühe korra veel.

Läksin sinna plaaniga otsi pügada ja ajalugu korrata ning tuka ette lõigata... aga paraku lahkusin sealt ilma tukata. Ma ütlen teile, just selle pärast ma tahan seda juuksurit oma sõbraks.

Tema: Lõikame siis ainult otsi?
Mina: Mõtlesin tegelikult tukka ka. Kunagi oli, tahaks uuesti proovida, kuigi nüüd näojooned küll pisut muutunud.
Tema: ...
Mina: ...
Tema: Tahad tukka?
Mina: Mhm
Tema: ...
Mina: Või ei?
Tema: Mkm...
Mina: Ei tee tukka?
Tema: Mkm
Mina: Ainult otsad siis.
Tema: Olgu, ainult otsad, tukka ei tee.






Ja nüüd mul polegi mulletit.
Ja ilmselt oleks tukaga välja näinud nagu kõrvadega kõrvits.

Comments

Popular Posts