Märulit täis töönädal

Selline tunne juba, et olen enesele teadmata sattunud Cobra 11 serjaali. Pole küll nii palju autosid lõhkunud, aga kui oleks võimalust, eks teeks sedagi.

Näiteks üks päev istun mina peale tööd rahulikult Vabaduse väljaku trammipeatuses ja ootan trammi. Siis tuleb üks keskealine mees ja küsib, et mis paiku tuleb tramm umber üks.
"Siia ei tulegi, siin käivad number 3 ja 4."
"Tra ma tean seda! A ma tahan teada, mis kell number 1 tuleb"
"Number 1 ei tulegi."
"Mis mõttes ei tule??"
"Siin käivad ainult kaks trammi, number 3 ja number 4"
"No seda ma tean jah. Et ma pean siis ümber istuma..näiteks Virus vä?"
"No...võid seal ka, aga pigem Hobujaamas. Virusse nr 1 lähe."
"A. Okei okei okei. A tahad ma räägin, miks ma üldse küsin vä?"
"....." (loe: Tegelt ei taha)
"No ma elasin Mustamäel eksole ja siis ma kolisin Kadriorgu ja nüüd mul on koguaeg segadus onju, et kuidas ma sinna saan rä."
"Ahah, okei."
"Aga kuidas siis muidu läheb? Hästi vä?"
"Jahm, päris kenasti."
"Käid koolis ka vä?"
"Ei käi."
"Mis mõttes ei käi koolis? Mis sa siis teed?"
"Tööl käin."
"Miks sa tööl käid? Miks sa koolis ei käi? Mis sul viga on?"
"Lähen varsti."
"Tra mingi tont oled vä?" 


(I shit you not. Ja sellised sõnad keskealise mehe suust. Ps. Üks teine meesterahvas nii muuseas imbus vaikselt ligi ja silmanurgast piilus, mis toimub. Kui see noorte-neiude-ahistamis-hero lähemale tuli, siis tuli tema ka lähemale ja ajas rinna õhku täis, umbes nagu linnud teevad, kui teisi isaseid näevad. Aga tal oli point pisut teine. Tihtipeale mõni heatahtlik meesterahvas tuleb lähemale ja jälgib, et kui keegi liiga nahaalseks läheb, siis kütab molli ära või tuleb vähemalt vahele.)

"Eip."
"Mis sul viga on? Mingi täiesti mõttetu inimene oled vä? Tont oled vä?"
"Ei ole tegelt."
"Mitte mingit mõtet pole su elul, mõttetu inimene oled vä. Tead, ma ütlesin sulle. Mul on sinuvanune poeg, aga ta vähemalt teeb midagi. (
Sest et tööl käimine on ju mitte midagi tegemine.) Ta mängib jalgpalli. Ta on nii populaarne poiss, et pms kui ma ütlen sulle ta eesnime, siis sa RAUDSELT kohe tead, kes ta on.. Kuula nüüd : Kaspar."

"Peab tunnistama, et ei tea teda."

Sel hetkel varises vist terve ta maailm kokku, sest näol oli tal väga segaduses ja uskumatu ilme.

"Nojah noh, tont oled. Raudselt tead teda."

Sel hetkel tuli tramm, tõusin püsti ja hakkasin peale minema.

"Jookse jah kohe minema oma sõpradega." 

Ps. olin üksi.

" A, oota, tutvusta mind ka oma sõpradele, ütle, et ma olen Kaspari isa. Nad teavad küll mind"



See oli igatahes üks väga põnev õhtu.

Siis mind veel stalgib naabrimutt oma korteriakna pealt, kui öösel töölt koju tulen. Ta raudselt arvab, et teen öötööd ehk olen prostituut ja see ongi ainus põhjus, miks ma normaalsete inimeste ajal töölt ei tule.
Vahtis akna peal ja kui teda nägin, siis kivistus ega liigutanud üldse. Jah. Ma arvan ka, et naabrimees lasi sinust papist väljalõike teha ja pani selle akna juurde seisma.

Ja siis veel seda et keegi on tööl kassa arvutist mu nime googeldanud.
Ja see, mu kallid sõbrad, on mu imeline elu. 

Comments

Popular Posts