Why i won't..

Kappi koristades leidsin paberi, mille olin kõrvale pannud. Isegi ei tea miks. Mis on paberil ?
Pisikese planeedi pilt, millel kasvavad taimed. Ning planeedi sisse on kirjutatud :
"Peab ju ootama..."
"Mida ootama?"
"Ootama, kuni päike loojub."
Esialgu oli sul väga üllatunud ilme, siis aga naersid sa iseenda üle ja ütlesid mulle:
"Arvan ikka ja jälle, et olen oma kodus."
Tõepoolest, kõik teavad, et kui Ameerika Ühendriikides on keskpäev, siis Prantsusmaal päike loojub. Et päikeseloojangut näha, aitaks sellest, kui jõuda ühe minutiga Prantsusmaale. Kahjuks on Prantsusmaa liiga kaugel. Aga sinu väikesel planeedil piisas sellest, kui nihutasid oma tooli mõne sammu võrra. Võisid ehavalgust vaadata iga kord, kui ainult soovisid.
"Ühel päeval nägin ma 43 korda, kui päike loojus!"

Hmm... kummaline:D

Jube paha on olla ka, ei taha midagi teha. Eilne poole tunnine Happy Tree Friends'i maraton ei mõjunud vist eriti hästi. Lapsepõlve trauma. Täna kordan !
Hetkel on peal kolmetunnine koor. Mitte ilmumise põhjus võis olla vaid iseenda matus, nagu Kardi ütles... kas pean midagi tegema, et ta mus pettuma ei peaks ? :D

Ja reedene noortekas oli väga tsill. Naersime end Steffiga pooleks, hammustasin teda näpust ka.. Oeh, see oli äge... Kõht valutas laupäeval veel sellest. Ja siis laulmisega läks nii et, noh.. jah.. esimesed 4 korda feilisin :D Viis läks meelest . Lõpuks laulsin akapellat.. Sorri Ardo..
Ja Annele polnud ka nii palju abiks, kui lootsin. Naersin lihtsalt liiiiga palju.

Okei, ma koristama, hiljem ehk jätkan .

Adios amigos ja muud tegelased.
             -teie Geete

Comments

  1. kas ma mäletan õigesti, et see planeedi sisse kirjutatu on väikesest printsist? love that book!

    ReplyDelete
  2. sa näen absoluutselt õigesti :)

    ReplyDelete
  3. haha , oota , mõletad ? ( ma ei oska lugeda)
    Selle jutu põhjal ehk tõesti, kuid see paber mmis ma leidsin, oli mu enda poolt kirjapandud ja üles joonistatud

    ReplyDelete
  4. muideks sa laulsid väga hästi, mulle meeldin acapella:D, tegelt sa võiksid täitsa mingi bändi endale taha sebida ja siis mingi äged laulu teha:) Jään ootama!

    ReplyDelete
  5. he, aitäh :)
    ma seda mõtet ei julge veel ellu viia :D

    ReplyDelete
  6. ära karda! Ma usun et see saab ägee olema:)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts