Mwhahahahahahahaha

See on lihtsalt niii haiglaselt naljakas, et ma pean selle siia lisama.
Klassivend Sandril oli mure, et ta kõrvaklapid läksid katki, ning ta ei saa enam oma mp3 kuulata. Ma siis andsin hüva nõu...

Geete says (23:26):
 pane kõrv vasta seda auku, kuhu klapid toppida tuleb ja ole hästi tasa.
 siis kuuled ästi vaikselt
Sander says (23:26):
 tegelt ka?
Geete says (23:26):
 mhmh
Sander says (23:27):
 ei tule
Geete says (23:28):
 mhh.. pane empeka heli kõvemaks ja ole hästi tasa
Sander says (23:28):
 pani maximumi peale
Geete says (23:28):
 noh, kuula siis nüüd
 pane see auk vastu kõrva
Sander says (23:28):
 panin
 ei tulnud midagai
Geete says (23:29):
 sul toas ästi vaikne ?
 nagu, telekas ega mujal muusika kuskil ei mängi ?
Sander says (23:29):
 jep
 ainuke heli mis sealt tuleb on mingi vilin
Geete says (23:30):
 ja sa ei tuvasta mittemingit muusikalist häält?
Sander says (23:30):
 ei
Geete says (23:32):
 nojah, ega ma ei arvanudki. tahtsin näha, kas sa oled nii loll, et seda ka reaalselt teed  
Sander says (23:33):
 aga tegelt kui vetsus tegin siis oli natuke kuulda üht lugu küll

(mu msn ei kopi smaile)


Ma loodan, et kiri oli arusaadav. Ma ei saa seda ise kontrollida, kuna asetsen kuvarist 2 meetri kaugusel ning mu silmanägemine is otšent not harašo.
Okei, baybay ja hääd ööd :)

Adios amigos ja muud tegelased
           -teie Geete

Comments

Popular Posts